♥Axinija♥ Skrevet 28. juni 2010 #1 Del Skrevet 28. juni 2010 Vi bor på en liten plass og det tar nesten 2 timer i bil til nærmeste UL apparat, som er på sykehuset og av særdeles dårlig kvalitet! :S Vært to ganger på UL der i dette svangerskapet, måtte tilbake etter første ordinære UL pga at gyn fikk for dårlige/uklare bilder til å kunne se hjertekamre og urinveiene/nyrene! Gang nr 2 fikk vi heldigvis sett at alt var som det skulle, men ikke noe mer heller....ikke noen bra bilder! Mandag 19.juli drar jeg med fly til Bodø med min 7 år gamle sønn, for å sende han videre med fly til sin far i Trondhjem... Etter å ha lest en tråd her for et par dager siden om private UL aktører i Bodø, ringte jeg i dag til "På vei" og snakket med en hyggelig dame som satte meg opp på en time som passer med landingen vår i Bodø, avgangen til sønnen min videre til Tr.hjem og avgangen min hjemover igjen! PHU, var mye som skulle klaffe, men ser jaggu ut som vi klarte det! Jeg er 26+2 den mandagen og kan fint få fine 3D bilder av nurket, så fremst det er samarbeidsvillig...noe jeg krysser fingrer og tær for!! Saken er den at jeg nå skal forsøke holde dette hemmelig for sambo, og heller overraske han med (forhåpentligvis) flotte, innrammede bilder av nurket....tenkte gi han det i 1 års forlovelsesgave, som vi skal feire 4 dager etter UL! ÅÅååå, som jeg gleder meg!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142033277-to-fluer-i-en-smekk-d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå