Gå til innhold

To fluer i en smekk! ;D

Anbefalte innlegg

Vi bor på en liten plass og det tar nesten 2 timer i bil til nærmeste UL apparat, som er på sykehuset og av særdeles dårlig kvalitet! :S

Vært to ganger på UL der i dette svangerskapet, måtte tilbake etter første ordinære UL pga at gyn fikk for dårlige/uklare bilder til å kunne se hjertekamre og urinveiene/nyrene!

Gang nr 2 fikk vi heldigvis sett at alt var som det skulle, men ikke noe mer heller....ikke noen bra bilder!

Mandag 19.juli drar jeg med fly til Bodø med min 7 år gamle sønn, for å sende han videre med fly til sin far i Trondhjem...

Etter å ha lest en tråd her for et par dager siden om private UL aktører i Bodø, ringte jeg i dag til "På vei" og snakket med en hyggelig dame som satte meg opp på en time som passer med landingen vår i Bodø, avgangen til sønnen min videre til Tr.hjem og avgangen min hjemover igjen! PHU, var mye som skulle klaffe, men ser jaggu ut som vi klarte det! :D

Jeg er 26+2 den mandagen og kan fint få fine 3D bilder av nurket, så fremst det er samarbeidsvillig...noe jeg krysser fingrer og tær for!! :D

Saken er den at jeg nå skal forsøke holde dette hemmelig for sambo, og heller overraske han med (forhåpentligvis) flotte, innrammede bilder av nurket....tenkte gi han det i 1 års forlovelsesgave, som vi skal feire 4 dager etter UL! :D

ÅÅååå, som jeg gleder meg!!!!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142033277-to-fluer-i-en-smekk-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...