Lykkeligmamma:) Skrevet 28. juni 2010 #1 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei! Man sier eggløsningen finner sted på dag 14, som regel med syklus på 28 dager. Noen har jo noen dager frem eller tilbake. Jeg fikk mensen sist 13.Juni, søndag. Når jeg skriver inn dette her på eggløsningssiden så får jeg opp at eggløsningsdagen er på 27.Juni, altså da på dag 15? Hvis jeg skal regne 13.juni som dag 1? Selvom det jo er to uker etter da,. men.. ikke at det er så nøye, men blir jo litt forvirring rundt alt. Jeg startet med el testing sist onsdag på dag 11. Fikk da "positiv" test med to like sterke streker onsdag, torsdag fredag. Lørdag testet jeg på ny og på ettermiddagen, da var kontrollstreken svakere, og testsreken enda sterkere. Samme var det igår søndag. El skulle vel vært igår, noe det jo antakelig også var. Har egentlig hatt el smerter i tre dager, så utifra det vanskelig å si. Men testet også idag, og da er begge ca like sterke igjen. Så kan vel se ut som testen igår var mer klar positiv. Utifra siste testedag med positiv el test, er da el dagen etter det? Så el min er idag? Blir mye testing om dagen .. Men greit å vite sikkert når el er over, i forhold til å starte på Wild jam .. Ikke blitt så mye sex denne pp, desverre. Men har hvertfall lagt inn litt aksjer på dag 10,12 og 14 (hvis første mensdag er Dag 1) å så er det vel kanskje verdt et forsøk i kveld? Om det ikke vil være for seint. Blir spennende å se hvordan denne pp ender, etter ny start på bidro og wild jam. Prøver ikke stresse, eller tenke så mye på det. Selvom man jo gjerne vil spira skal sitte, og slippe vente lengre Er jo så mange babyglade overalt om dagen, så da blri man jo ekstra babysyk selv også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142033262-n%C3%A5r-er-el-dagen-etter-flere-dager-med-positiv-el-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannemor Skrevet 28. juni 2010 #2 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei Jeg er ganske sikker på at med en syklus på 28 dager, så har du eggløsning på dag 13, 14 og 15. Så når du nå fikk mensen 13.Juni så skal du ha hatt eggløsning 25., 26. og 27.Juni. Lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142033262-n%C3%A5r-er-el-dagen-etter-flere-dager-med-positiv-el-test/#findComment-142034459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå