19Augustjente Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Lurer på om hvor stor sikkerhet det er at det blir jente eller gutt etter man har fått det bekreftet på 3 ul?? Jeg har vært på 3 ul hvor de har sett at jeg får jente hver gang En gang i uke 16-18 og 32.. Har nettopp bestilt masse greier fra nettet med jente navnet og greier, så begynner jeg self og lure.. hva om de tok feil?? Har dere stolt 100% på dette? Man skulle jo tru at det var sikkert?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg vill nok ikke stolt 100% på det... For oss spiller ikke kjønnet noen rolle, så vi har bedt om å ikke få vite det når vi er på UL. Synes det er mest spennende å ikke vite ;-)
millie+2klumper Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tror nok du kan slappe av og stole på det ja:). Selvfølgelig er det alltid en liten sjangse for at de har tatt feil. men den tror jeg er veldig liten altså. Jeg har fått beskjed om jente på 2 ul. Vanlig og 3d og har kjøpt masse fine rosa og lilla jenteklær og sengetøy. Satser på jente jeg da så får det no briste el bære;) hehe
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Hvis du har fått beskjed om jente på 3 UL tror jeg du fint kan stole på det ja- det er tross alt_veldig_sjelden at de faktisk tar feil nå for tiden, m det gode utstyret som finnes nå til dags=)
stressa Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Stort sett så har de jo rett ja, men vi har vært på 4 ultralyder. To ganger har de vært sikker på at det er jente, og to ganger like sikre på at det er gutt. Er nok en skikkelig luring i magen min altså.
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Jeg kjenner til to damer som begge har fått vite at de får jente, men begge fikk gutter. Hun ene fødte for halvannen uke siden. Jeg kjøper mer nøytralt for å si det sånn. Har fått vite at jeg får jente men spådd at jeg får gutt.
Corneliuss Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Ingen av mine venniner har fått noen overraskelser på dette. Eneste var forloveren min - men da så de det på ul nr 2 som var rundt uke 25. Har du flere ul med samme resultat så bør du kunne være relativt trygg på resultatet. Selv om det selvsagt skjer en sjelden gang at de tar feil...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Vi fikk vite gutt på ordinær ul i uk 19, og på 3d ul i uke 28..for å si det sånn: om det kommer ei jente her, er hun isåfall fryktelig maskulin, det gikk ikke a å ta feil av det bildet..Tror nok du ka sole på at du får jente jeg
påtjukken Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 kun 1 ultralyd sa jenta mi var ei jente.. og det stemte... kun 1 ultralyd har sagt me venter en gutt, og det stoler eg på.. skulle det vise seg at det er feil så hva så.. sånn så skjer.. mye blå klær osv på denne jenta da i såfall.. hehe.. tar det med ett smil isåfall:))
19Augustjente Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2010 Godt å høre, slapper litt mere av nå med tanke på alle rosa klærne jeg har kjøpt.. Er jo så morsomt, mye mere stas det enn å bare kjøpe nøytrale klær syns det er så dårlig utvalg av det... Men føler meg nokså sikker på at det blir ei lita jente, så jo rett i skrevet hennes å kjønnsleppene syntes godt.. Hun var ikke akkurat skjenert der hun lå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå