Gå til innhold

Sv: Kjære MC81 - vil du ta en titt på meg også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har blitt gravid igjen? Er 4 uker siden SA i 12.uke, er på overtid nå og har like symptomer som i forrige sv.skap.

Tok tester et par uke etter aborten for å forsikre meg om at hcg var ute av kroppen og begge var negative.

Dersom jeg ikke er gravid, kan du se når tanta dukker opp og når vi evt. blir gravid igjen? (har to barn fra før)

Jeg født 201288

Han 121083

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har prøvd å se litt på deg men er ikke så lett siden du har vært gravid i det siste! Jeg får opp graviditet på deg men lurer på om du må vente til juli eller august for å få en positiv test! Mulig du allerede er gravid og får positiv test i slutten av uken! Eller at du får mensen en gang først og så tester positivt i mnd juli august! Håper du slipper å vente så lenge! (du kan derfor være gravid nå som du selv tror) masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Nå må jeg jo nesten ta med at du er den 3. personen her inne som ser graviditet på oss i juli/august :-) Jeg håper så inderlig at det allerede nå har klaffet, men er forberedt på å kunne bli skuffet, men vi holder motet oppe! Vi satser på en gravidiitet innen kort, kort tid :-)

Igjen, takk for svar ;-) Gir tilbakemelding til alle som har spådd meg når jeg er gravid igjen (eller når jeg har testet positivt igjen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...