lille.pudding Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Kan noen ta seg tid til å se på meg?:€ NYTT 13:20 28.06.2010 Angående graviditet..? når blir jeg gravid? Går alt bra? Hvor mange barn får jeg? håper på svar! født: 261289 sambo: 09.03.87
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 hei du er ikke gravid??? får opp at du kan va det eller så er du det snart så snart;) kanskje du tar deg tid til å stem www.lano.no/bidrag/agnethe-nordland www.lano.no/bidrag/michelle-nordland-4 takk for hjelpen
lille.pudding Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har ikke litt de ennå, men har nå forstått syklusen min, og jeg har selv en god følelse på denne pp... Får håpe de du ser stemmer ser du noe i forhold til ankelen min? Skade den kraftig på torsdag..:/ er det noe i ankelen som er brekt?
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 huffda ikke godt de tmed ankelen..føler den er mege håven :S masse veske i den..ser et lite brist ikke brudd med brist i beinet. så du burde få tatt en ny rønken av den for gipsing og krykker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå