Gå til innhold

Termin idag:)) Andre som e kommen til termin? ;) Spennanes daga nu :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullmåne hadde ingen virkning på mæ iallefall ;) Men nu vet man at det iallefall ikke e mer enn 2 uker til man får møte lillebabyen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin idag:)

Var hos jordmor idag, fikk anbefalt å drikke lakrisrot te, det var ei annen jordmor som hardnakket hadde påstått at om man drakk en kopp om morgenen og en kopp om kvelden, ville fødselen settes igang innen tre dager. Kjørte rett på helskosten og kjøpte:D Kostet bare 35 kr. Hun på helsekosten sa også at hun hadde fått positive tilbakemeldinger på den, men at den kun måtte drikkes når termin var passert. Den lukter visstnok ikke så godt, men bare å holde for nesa og drikke;)

Jordmor sa også til meg at det eneste hun kunne anbefale foruten dette, var å elske - MASSE:) Så da gjør vi det...;) Hun anbefalte ikke husvask, løping i trapper etc, tvert i mot anbefalte hun hvile.. Hun sa at husvask etc bare gjorde livmoren irritert, som kunne sette igang masrier, og få fødselen til å vare enda lenger...

Jeg skal inn den 9 på sykehuset om ingenting er skjedd til da, 11 dager over er visstnok det lengste man skal gå her i kommunen.

Ønsker deg masse lykke til -. håper det skjer noe snart!! :)

Skrevet

Hvordan kom førstemann hos deg i forhold til termin?

Skrevet

Har også termin i dag. Litt mensmurringer - får sjå kva som skjer videre.

Skrevet

Jeg også har termin i dag! Troooor det er i ferd med å skje noe hos meg nå, har hatt veldig ujevne tak i mage/rygg siden i går kveld, som nå har begynt å ta seg opp i styrke ;) Spennende! Lykke til dere!

Skrevet

Hmm, lakrisrot te sir du? ;))

Ja, æ trur ikke det e nåt vits å slite sæ ut med husvask, trappespringing osv ;) Æ har blidd lurt flere ganga den hær uka med rier som har vært timesvis for så å dabbe av, litt kjedelig! Særlig sia førstemann sin fødsel starta 2 daga før termin ;) Men dem kommer når dem kommer :)

Hær e d ikke barnelege fast på sykehuset, kommer 3 ganga i uka, så dem velge å sette igang rimelig tidlig i forhold til andre sykehus ettersom æ har forstått. Så ska tilbake på overtidskontroll på føden med ultralyd om 1 uka, hvis det ikke har skjedd nåt da ;)

Lykke til så mye!! ;))

Skrevet

ÅÅÅh, så spennanes :)))) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...