Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette greit å ha med seg på føden? Når kjøper dere inn dette mtp størrelse ol? Regner med de vokser litt til når melka kommer for fullt...?!

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har måttet kjøpe meg nye BHer pga gigapupper og har da valgt å kjøpe ammebher. Jeg har lest et sted at puppene i 3. trimester er ca like store som puppene når ammingen stabiliserer seg (altså ikke når melken kommer - da og de første ukene er det visst fullstendig unntakstilstand) og håper å kunne bruke disse bhene da. Er uten cup og sånn passe romslige nå så jeg tror det skal gå bra. Har kjøpt en hvit og en svart bh fra Elle McPherson intimates fra www.asos.com. Jeg er en undertøyssnobb fra før, og var glad for å finne noe lekkert & klassisk å bruke til sv.skap og amming.

Jeg regner ikke med at disse bhene passer den første tiden. For å slippe å kjøpe så mye og ikke minst slippe bomkjøp i form av gale størrelser har jeg valgt å kjøpe noen gode, romslige ammetopper med litt støtte og heller droppe BH i denne perioden. Kommer ikke til å fly rundt på byen uansett så det er ikke så farlig hvordan de ser ut.

Skrevet

Hei!

På svangerskapskuset ble vi anbefalt å kjøpe inn en amme-BH som er samme str rundt, men èn str større i cup'en enn det du bruker nå.

Men, de sa også som Hjertelyd her, at i den første tiden kan de være ekstra store og unntakstilstand:)

Jeg er smal rundt og har fått megaboobs allerede, så jeg finner dessverre ikke størrelsen min på vanlige butikker som Lindex, H&M osv.

Men, på Change har de noen veldig fine i blonde med bøyle i alle størrelser.

Jeg kommer til å starte med de og se hvordan det går.

Jeg passer ikke de vanlige amme-singlettene engang, så nå skal jeg sjekke asos.com.

Skrevet

Takk for svar:)

-samme str rundt og en opp i cup'en er notert;)

Jeg har prøvd ammesinglettene på h&m, men de var jo bittesmå selv om jeg gikk opp flere størrelser fikk ikke puppene plass inni innerbhen.. (og de er jo ikke SÅ store da.)

Ser veldig praktisk ut med singletter og topper, noen gode tips der?

Ellers så tør jeg ikke kjøpe på nett, vil helst prøve de på før jeg kjøper. Tips til andre butikker en Change? (de har ikke den her tror jeg..) Hva med bhene på Lindex, Kappahl ol?

Og med eller uten spiler? Hva er best?

Skrevet

Jeg tenker at så lenge man ikke vet størrelsen og ikke får prøvd er uten spiler best. Amme-bh med spiler som klemmer feil kan gi betennelse og det vil vi ikke ha. Jeg skal kjøpe meg med spiler - men først når jeg får prøvd med melkepupper ;)

Ammetopper kan du få kjøpt f.eks hos Babyshop som fører Boob. Du får også kjøpt ammetopper hos Mammatrend.no og asos.com - hos mammatrend kan du jo bare sende i retur om de er for små! Jeg har ikke prøvd de hos HM men har kjøpt noen søte fra HotMilk hos Mammatrend. Er 75 DD nå (!) og har kjøpt L fra HotMilk - da har jeg litt å gå på. Er jo uansett litt lettere å få plass i en topp enn i en BH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...