FanteGuri Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 I morgen er det over i siste trimester, litt skummelt egentlig. Bare 12 uker til termin... Begynner å tenke litt på fødselen nå, gikk jo greit sist, hvordan blir det denne gangen tro? Har såvidt begynt å finne fram babytøy fra forrige gang, så snodig at 3-åringen har vært såååå liten, som str. 50, helt utrolig hvor fort de vokser og blir store barn...Og nå kommer det snart ei bittelita tulle igjen, gleder meg veldig!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Min siste dag her inne også=) Synes tiden bare har flydd avgårde denne gangen, og synes det er kjemperart å tenke på at vi snart skal få en liten, skjør geleklump i hus igjen- har jo blitt så vant til å ha en "stor" jente på 20 mnd i hus nå
Gulljentene Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Ja regner med at datteren min som vil være nesten 4 1/2 når nestemann kommer vil fortone seg som en kjempe ved siden av babyen! Rart som tida flyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå