M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Hei Jeg fikk min lille prins for litt over en uke siden.... og foreløpig går det strålende! Men jeg lurer på en ting.... jeg er egentlig ganske avhengig av brus, men har tenkt til å prøve å ikke drikke brus mens jeg ammer. Jeg er også veldig glad i is-te, men så ble jeg plutselig usikker på om det er koffein i det?!?! Det er vel ikke bra med for mye koffein heller når man ammer. Jeg har prøvd å lese innholdsfortegnelsen men der står det bare teekstrakt, og det sier meg ikke så mye! Er det noen som vet?
Canari Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Det e rnok litt koffein dersom det ikke står at det er koffeinfri, men det er så lite, at det tror jeg ikke du skal tenke så mye på, med mindre du har tenkt å drikke flere liter. Du kan jo f.eks. drikke 1 liten koffeinholdig brus om dagen, og der er det mange ganger større konsentrasjon av koffein.
The Bad Gal Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Te inneholder koffein, men ikke så mye at is-te vil påvirke lille gutten din, så den kan du fint drikke. Regner med du ikke drikker flere pakker om dagen? Sjekk matportalen.no for hvor mye koffein te inneholder for å være sikker, men tror neppe is-te er verstingen av koffeindrikker, da hadde det stått på pakken. Drikk og kos deg. (men den inneholder sukker, så er jo ikke det sunneste du kan drikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå