Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Vi har en hannhund som markerer over alt ! da mener jeg over ALT ! Er ikke det på sofa kanten, er det på matskålen hannes, henge dyna vår litt ned forbi senga, er det der ! På leikene til sønnen min, klær på ligger på badet, søppelet på badet, vaskerommet på klæs korgen. Ligge det ei jakke på bakken eller henger fra en stol er det jaggu der og !!!! Og det verste er : HAN HAR TISSA MIDT PÅ STUE BORDET !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg går med klor og jif flaska i hendene hele tiden ! Jeg orker snart ikke mer av dinna forbanna bikkja som ikke kan noe annet en og markere ned HEILE huset mitt !! Er det noen som har tips før jeg går på veggane?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Ja vi har vurdert kastrering, men alle sier att hunden blir helt ødlagt av det, og det er ikke alltid det vil hjelpe med markering ! Får jeg ikke en stoppe for dette ganske snart, sende jeg han til himmelen, orker ikke og leve i tiss når unge nr 2 kommer snart ! HI
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 kastrer, helt klart! Og ta en skikkelig desinfisering av absolutt hele huset en gang hunden ikke er der, og selvfølgelig sørge for at det ikke kommer andre hunder inn i huset som kan sette igjen lukt. Hvor gammel er egentlig denne hunden? Og er den vant til å være ute og på tur eller har uteområde den kan bevege seg fritt i, og omgås den andre hunder til vanlig?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 du må da gi beskjed til hunden at det ikke er greit. Prøvd det? si strengt nei til han, så hive han ut. Om dette ikke funker, så må du nok vurdere avliving. Kan jo ikke gå å tisse overalt.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Selvfølgelig kjæfter jeg på den ! Viser den tisse og hive den ut med engang. Det er aldri andre hunder i huset. Hunden blir 3 år, den er ofte ute på tur, og er utei hagen og løper og leiker på dagtid når jeg ikke er på tur med han. Og svigermor har hunder og katter, og går helt fint sammen med dei og leiker som bare det. Livet hannes består faktisk av og markere, helt siden han var baby ! HI
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 trur nok dere må fikse på ballene til den hunden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå