Gå til innhold

Har dere fortsatt mensverk inimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap, og det er noen år siden sist, så jeg husker ikke om jeg hadde det da.. Jeg er nå i uke 17, og siste dagene har jeg kjent en del "mensmurring".. Ikke blødninger, og også bare sporadiske kynnere som jeg kun kjenner på at magen strammer seg..

Dette sv skapet er for øvrig ganske ulikt de to andre så langt, jeg legger nesten ikke på meg, og jeg er i mye bedre form sån generelt.. Kun magen som vokser:)

Men mensverken er vel sannsynligvis bare "voksseverk" tenker jeg, men er jo fint å høre andre sine erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har det på samme måte som deg. Er 18 uker nå og venter nr 3. Mye mere voksesmerter i dette sv.skapet. Er visst normalt...

Skrevet

Alt som er normalt er bra i denne sammenheng:) Ja, er kanskje slik at man har mer av slike ting etter et par svangerskap. Jeg husker jeg hadde veldig mye mensverk i 1 tri i mitt første sv skap, men hvordan det var da jeg nærmet meg halvveis det husker jeg ikke!

Skrevet

Merker du forresten at magen vokser i rykk og napp etter slike mensverkperioder? Helt plutselig så kan jeg nesten se magen vokse føler jeg:) Utrolig spesielt at det skjer så mye så fort nå!

Skrevet

jeg har vært plaget med mensmurringer i ryggen helt siden jeg ble gravid, og det begynner virkelig og gå meg på nervene nå :/ jeg er gravid med nr 2 og er 14 uker...kan ikke huske at det var slik med første...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...