Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg bare lurer. Sitter å tenker på dette med bmi, men det er jo egentlig ikke noe sammenligningsgrunnlag der, føler jeg. Men klær er jo stort sett det samme I hvertfall gjennomsnittlig.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Slik kan man faktisk ikke sammenligne!!! Jeg veier ca 80 kg, men kjøper alle mine klær i str 40/42... noe større drukner jeg i.. Er nesten 1.80 høy, og veltrent - på ingen måte tjukk. Vekt kan ikke nødvendigvis si noe om størrelse på klær.. om en er overvektig etc.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har da aldri sagt at verken du eller noen andre er tjukke?!?!?!? Det er jo bare en annen måte å sammenligne på enn bmi. Og spør du meg er ikke bmi'en så veldig pålitelig heller. Klær går på cm og omkrets. Min bmi sier jeg lider av fedme. Ingen vil påstå at jeg er sykelig overvektig om de ser på meg. Derfor spør jeg. Tusen takk dere andre, for svarene! Selv veier jeg i rundt 90 kg.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 80. 170 cm høy. Men bmi passer ganske bra på meg, føler meg akkurat så overvektig som bmi skal ha det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå