Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Har en sønn på snart 7 uker. Han sover så urolig på dagen. Hvis han sover i det hele tatt da. Han grynter og sjauer, våkner etter noen minutter og bare rot egentlig. Han er en gulpe-gutt. Og han våkner av det mange ganger også. Har hatt han til kiropraktor pga vondt i rygg og nakke. Nå kan han ligge på ryggen i det minste. Det var helt umulig i begynnelsen. Men søvnen blir ikke no bedre dessverre:( Noen andre som har eller har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det mye på samme måten i starten. gutten vår ville heller ikke ligge på ryggen, da våknet han etter kort stund. Vi la han med en liten bikk i ryggen, dvs på en slik måte at man kanskje kunne kalt det for ryggleie uansett. (Er redd for krybbedød så la han aldri helt på siden). Og dette litt mot hans venstre side. La vi han litt mot høyre så våknet han med en gang pga luft i magen. Men er godt at deres nå ligger på ryggen. Ammer du? Har du prøvd å kutte ut litt melkeprodukter selv for å se om han blir bedre? dette hjalp en stund for oss. Jeg merket at han ble verre om jeg feks drakk melk, mens å spise yoghurt gikk bra. Det er slitsomt når det står på og man blir veldig sliten selv, men det blir bedre. Selv om det ikke er noen trøst når man er midt oppi det. Man kan og prøve å gi mindre måltider så kanskje det blir mindre gulping og luft i magen. vet ikke om dette var til noe hjelp. Ble bedre for oss da han ble 3-4 mnd. Er snart 5 mnd nå.

Skrevet

Det var til hjelp det:) Øyner håp om at det kan bli bedre etterhvert da:) Han har faktisk sovet litt bedre i dag. Nå skal vi sist gang til kiropraktor til fredag. Så da er alt det prøvd, og han har jo blitt bedre. Jeg ammer ja. Prøver å tenke om jeg spiser mye melkeprodukter, men føler ikke jeg gjør det egentlig... Men skal prøve tenke ved mitt neste måltid;) Jeg har prøvd minifom før hver amming i dag. Og vært veldig nøye med raping. Han blir litt irritert, men rapen kommer ihvertfall;) Føler at det har hjulpet litt kanskje...Takk for råd og svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...