Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at mange anbefaler disse etter fødsel, men hvor i alle dager får man tak i dem? Har sett i mange butikker allerede... Bor i Bergen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde man kjøpte det på apoteket.....har du vært der og kikket?

Skrevet

Jeg var i mål 4 dager før termin, bruker store nattbind fra libresse, funker som bare det. Ellers er også Saba self sit anbefalt.

Skrevet

Jeg har og hørt fra de fleste at det fungerer bra med de store nattbindene til Libresse..

Om du vil ha Tena, tror jeg du kan få kjøpt de på tenas hjemmesider.. Rart de ikke har de på apotek?!

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på apoteket. De har forskjellige størrelser og jeg var kjempefornøyd. Er litt bredere enn vanlige bind, som kommer godt med.

Skrevet

Du kan jo prøve bandagist. De pleier å ha større utvalg enn apotekene. I tillegg er det ikke alle apotekene som har det ute i hyllene sine, men i en eller annen skuff så du må i alle fall spørre tenker jeg.

Jeg brukte libresse sine nattbind etter forrige fødsel, men blødde egentlig mer enn de klarte å ta unna så jeg skal også skaffe meg noen Tena denne gangen tenker jeg.....

Skrevet

Takk for mange svar :) Får se om jeg tar meg en ny kikkerunde.. Sikkert ikke dumt å spørre, nei.. Av det jeg finner i hyllene heter jo alt mini-mini-et-eller-annet ;)

Skrevet

hvis det er blødning du tenker på er Libresse Night nok ( i alle fall etter mine tre fødsler, og jeg syntes jeg blødde mye). Den første tiden får du store bleier på sykehuset. Gode gamle Saba er og behagelig den første tiden hvis man har sydd og er sår.

Skrevet

Helsehuset har tena bind! De fleste byer har ett helsehus hvor man kan kjøpe div sykepleie klær og syke utstyr. Eller så burde de fleste apotek ha det, hvis ikke det apoteket du var på hadde det så prøv ett annet, ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...