Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Vi skal flytte og har begynt å rydde i skuffer og skap. Jenteklærne har jeg gitt bort, men har en del gutteklær om noen vil ha. Må hentes i Oslo. Det er pysjer med kort og lang arm, bodyer, tynne luer, sparkebukser, jakker, sokker, bukser. En del fra name it, h&m, lindex, janus. En del av det er kjøpt i år. Send meg gjerne en pm om du vil ha klærne. Vil helst få gitt det bort så fort som mulig! Har også en brio vognparasoll, Gro Nylander: Mamma for første gang og Hva nå lille venn. Og en annen bok som heter Foreldre for første gang. Og et par navnebøker.
meg83 Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Hei! Jeg er litt interessert i bøkene og evt. parasollen.. Hvilken farge er det på den? Og hvor i Oslo bor du?
Hvn Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Hei. Har du klær i prematur størrelse? Jeg er i uke 32 og har allerede vært innlagt med for tidlig fødsel 2 ganger så de tror gutten vår kommer for tidlig. Jeg hadde vært innteresert i klærne hvis du enda har dem. Jeg bor ikke i Oslo, men kan få noen andre til å hente dem.. Hvor bor du isåfall? Helene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå