Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtlige av mine mammatopper går ikke over magen lenger - føler "vanlige" singletter fra f.eks Cubus er mye behageligere. Blir så irritert! Hva er vitsen med mammatopper hvis de ikke skal passe??? De er jo i grunnen nokså romslige - helt til nå......

Flere som sliter med klesvalg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Synes alle mammaklær passer veldig dårlig egentlig for å være mammaklær. De passet fint frem til ca uke 30 men nå begynner de å bli stramme/korte over magen og altfor trange over hoftene. Jeg er inforstått at jeg har lagt litt på meg men synes graviditets jeans fra HM are noen merkelige greier. Er nå 3 størrelser større en til vanlig selvom jeg synes jeg ikke har blitt så stor... mulig jeg tar feil :) . De har så innmari trange ben og hofter.

Føles helt bortkastet å kjøpe nye klær så sent så må vel snart begynne å gå i søppelsekk.. :)

Skrevet

Mine mammaklær er også fra H&M. Utrolig skuffet! Føler meg som en hval fra før, og må hive på meg "gamle", store topper/ tunikaer istedet for mammablusene- og toppene som er nyest i garderoben. Veldig frustrerende :-( Bukser fra H&M har jeg heldigvis ikke brukt så mye penger på - de er helt grusomme! Men vanlige bukser (LOGG Sport, mener jeg) har vært helt supre hele svangerskapet og passer enda :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...