bitbit Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 jeg sluttet på pillen for 2 mnd siden nå, har tatt folat en stund og hadde min fb pariode 15-20 juni.. jeg skal ha mensen 2 juli, men på onsdag/torsdag begynntejeg å føle en mensen murrende følelse, magen va løyen..tenkte at nå kommer sikkert mensen,me hvorfor nå? å fredag kom nett noe lyseosa på dopapiret.. jeg har aldrig fått dette før mensen tidligere..kan ikke huske å ha hatt det i det hele tatt.men så lørdag, begynnte bloet og fosse..reint blod..jeg pleier jo ha noe brun aktig en dag før blodet kommer,når jeg har mens. jeg brukte tampong igår, og når jeg skulle skifte,for å ha blødd igjennom etter kort tid, var det fullt i gele/slim tråder og små klomper..i mørkerødt, rødt og litt gult? en masse blod.. vet at det kan samle seg noe blod som blir gele aktig nå d har mense,men dette var noe annet.. å det skremte meg?hva kan ha skjedd`? har vondt nedi ryggen, og har metall smak og små sår i munnen,e trøtt lei å deppa.. men..hva tror dere,ver så snill å svar? jeg skal til legen kl 1 idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå