Hvn Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Da har vi hatt enda en spennede helg.. Er i uke 32 i dag, men ble lagt inn på sykehuset igjen på lørdag med rier og kort livmorhals... Er enda litt vel tidlig for vår lille sønn å komme nå.. De gjorde ikke så mye for å stoppe det denne gangen.. Fikk en tabelett som heter adelat som jeg ble EKSTREMT dårlig av, men den hjalp ikke så mye.. Utrolig nok så stoppet det av seg selv igjen.. Så nå må gudene vite når vår kjære sønn kommer. Vi gjerne at han i det miste holder seg på plass til uke 34. I det minste.. Så vi krysser fingrene..
min lille fotballspiller<3 Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Hei Helene! Det var vertfall godt at det gikk bra denne gang også. Ble du sendt hjem eller blir du liggende på sykehuset? Tenker masse på deg! Lykke til fremover og kjekt du holder oss oppdatert:)
Hvn Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg fikk dra hjem i går kveld.. Var ingen vits at jeg skulle ligge på sykehuset da de ikke har tenkt å gjøre noe mer uansett.. Så heldigvis fikk jeg dra hjem.. Har vært en rolig dag i dag..
lillesjøhest Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 jeg stemmer for at gubben din lager den selen for å henge deg oppned i taket. da glir ikke lillegutt ut i allefall her krysses fingre,armer og tær for at han holder seg inne i noen uker til. Du må bare ligge i ro og ikke gjøre en dritt det er alt som hjelper i følge hun på jobben som hadde samme problemet (begge hennes gutter er født noen uker før tiden pga det samme som deg) så hennes råd er: ligg stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå