Catheriine Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Er det noen som vet om det er ok å farge håret når man er i 1. trimester? Er litt usikker på det.
Galskapens overhode Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 det går bra.. =) Var masse hysteri rundt dette når jeg gikk med nr 2.. Det går veldig fint med mindre du bader i hårfarge eller har tenkt å spise det =p
Catheriine Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 Tusen takk for svaret Nei, har ingen planer om å spise fargen nei =) hihi
lady82 Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 om du reagerer ¨på lukter og slikt, kan det vær en fordel å gå til noen med organisk farge:) eller har det ingentig og si om du farger det! noen få sliter litt med å få til rødfarger nåe de går gravid, og permanent er ikke til å anbefale! (pga. ujevn krøll! ) bare å farge i vei!
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg farger håret hjemme,men da sitter jeg ute i sommervarmen og gjør det
Lene❤j11+g13❤ Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 er ikke noe i veien for å farge håret... eneste som er, er at håret kan reagere annerledes på fargen enn tidligere pga hormonene. er selv frisør, så jobber med dette hver dag
Oktobergutt2010:) Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Ingenting farlig med å farge håret, synes jeg hører hele tiden at det enten er farlig eller at håret ikke tar farga - Ikke opplevd det selv, og aldri hørt om noen som har gjort farginga hos frisør som har endt opp med grønt/grått hår som veldig mange mener de får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå