Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 hva slags type laser brukte du, og hvor lenge varte behandlingen. Skriv gjerne også hvor du tok behandlingen og om du var fornøyd med servicen.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har alltid hatt skjenerende hårvekst i ansiktet. Og bestemte meg for og prøve laserbehandling. 850kr behandlingen der jeg tok. Er ikke noe fornøyd desverre. Den forsikret om att til og med de lyseste hårene skulle forsvinne, for de fleste fjerner jo bare mørkere hårvekst. Jeg ble lovet att den skulle fjerne alle hårene etter 2-3 behandlinger. Jeg gikk til ca 6-7 behandlinger uten att noe skjedde. Hårene forsvant ikke, og jeg ble rød og fikk skikkelig uren og fet hud av det. Dette var som sagt i ansiktet. Og har ikke prøvd andre stedet på kroppen. Men det var dyrt, og funket ikke på meg. Servicen derimot var veldig god, bare dumt produktet de solgte ikke holdt mål. Det var vertfall min erfaring...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har veldig positiv erfaring fra hårfjerning med laser i ansiktet, selv om jeg ikke er blitt kvitt riktig alt, fordi det hele tiden skapes nye hårsekker. MEN problemet mitt er nå minimalt i forhold til før. Jeg var i Trondheim hos Hudspesialisten, der har de en laser som tar mørke hår. Ble fantastisk godt tatt imot og har fått så god service. Det er ikke alle lasere som tar hår permanent, men ved Hudspesialisten i Trondheim har de en laser som fjerner permanent hårene. Det er nå ca 4 år siden jeg begynte behandlingen og har vært inne ca 1-2 ganger i året for å holde ved like behandlingen. De tar ikke behandling på deg når du er gravid, ekstra sikkerhet. Her er en link til hjemmesiden deres: http://hudspesialisten.no/
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Noen som har tatt hårfjerning i Oslo ?? Jeg har svarte hår som må fjernes. De er ganske stive. Mener å ha hørt noe om at hvor mørkere og stivere håret er, desto bedre restultat får du ved hjelp av laserbehandling. Skjønner bare ikke forskjellen på laserene? diode osv.. noen som har noe erfaring? Takker for svar hitil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå