Gå til innhold

Kjæresten ville ikke mer ... etter tolv år... en liten og en stor jente sitter igjen som to spørsmålstegn...

Anbefalte innlegg

Føler meg så utrolig sviktet og brukt. Har vært der for hennes tre barn, og når jeg endelig blir mor med verdens beste stork-jente, stikker hun. "Dette blir for tøft - vi har så forskjellige liv..." Og det hadde vi liksom ikke da jeg kom inn i deres liv, fri og frank... Men håper vi kan være venner... og vil mer enn gjerne passe veslejenta og hente henne i barnehagen. HUN, som var hovedårsaken til hele bruddet. Sitter igjen med en enorm klump i magen, fy søren så vondt.

Flere som har opplevd dette??

Fortsetter under...

Herregud for en drittkjerring!

Ikke selvopplevd - jeg er enslig gravid med donorbaby - og kun erfaringer fra heteroverden... Men - dette var da en typisk manneting å gjøre! Grrrrr...blir kjempesint på dine vegne!!!

Klem klem klem - håper du kommer deg kjapt videre! Selv om DET kanskje er for mye å håpe på... Sitter jo her selv og klarer ikke komme meg videre - på kjærlighetsfronten jaffal - etter at "Mannen i mitt liv" fastslo at flere barn ikke sto på hans ønskeliste - og at jeg burde nøye meg med hans og innse at ikke alle skulle ha egne barn...! Men nå er jeg jaffal lykkelig gravid og vet jeg vil klare dette alene. Det kommer du også til å klare, Anonym, selv om det nok er enda vondere når bruddet kommer ETTER at du har født veslejenta og dere har gjennomgått alt med prøvetid, svangerskap, fødsel og småbarnstid sammen...

Men - du har nok gitt og gitt og egentlig levd sammen med en egoist som ikke er villig til det samme...

Best uten kanskje...?

Lykke til og trøsteklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...