Gå til innhold

Er det noen treff for oss som har termin Juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett disse sidene/treffene før, og det hadde jo vært utrolig kjekt å truffet noen av dere med termin rundt juli/august:)

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadet hadde vert veldi kjekkt med treff ffor e som har trmin i juli. det har jeg men fant ikke noen. men er vel enda litt tidlig med å legge ut treff til den termin mnd men jeg vet ikke jeg =)

Skrevet

jeg har termin i begynelsen av juli =) og det hadde vert kjekkt og truffet andre med termin den måneden...

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei,jeg har termin ca midten av juni mnd.kunne kansje prøvd å få til et treff i begynnelsen på desember?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har også termin i juli.. er ikke offentlig gravid enda, men kjekt om vi kunne møtes en gang ... for det er snakk om juli 2011???

Skrevet

Hei igjen jenter... Hvor er folk fra sånn geografisk?? er det mulig å få til et møte på nyåret.. sandes/bryne??

kan sette opp et treff men er ikke så godt kjent i området så fint om noen kan ta tak i det :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja,hadde våre kjekt å få til et treff på nyåret:) Er borte t.o.m 18 jan 2011.

Jeg er fra Stavanger,hvor er du/dere andre fra?

Skrevet

Jeg har utrolig lyst til å møte dere. Jeg har termin 2 juli og er fra Randaberg. Hvor er dere andre i fra? Er det blitt satt opp noen datoer på hvor tid det skal være treff og hvor henn?

Skrevet

Jeg kan somsagt ikke før på nyåret, etter 18 jan 2011.

Kan både på dagtid å kveldstid.

Når kan dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...