floweria Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Har en venninde som fikk kjenne på magen da jeg kjente et hode som dyttet seg ut...men hun poket barnet skikkelig med fingrene...Er dette skadelig? jeg stryker bare forsiktig.... Jeg ble bare litt bekymra....
mammaløve Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Huffda, trur ikke hun venninna di har helt teken Mange som ikke skjønner at det er lettere å kjenne noe dersom man holder på magen med flat hånd. Blir mye "poking" her i gården også gitt, og mye "ehem...tror ikke du kjenner så mye med bare pekefingeren..." Men tror nok ikke det er så veldig skadelig. Bare ganske teit
floweria Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2010 uff...ja..er nok litt overbeskyttende jeg..men tenker på at det er jo åpne områder i hodeskallen.....og hun trykte jo fingrene inn så babyen flyttet seg vekk..
Mellirs ♂ '10 Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Det samme var jeg bekymret for, at trykking og sånn på magen kunne skade babyen. Hadde tenkt å spørre jordmor om dette, men hun var såpass hardhendt at det nesten gjorde vondt, så da ble det liksom for dumt å spørre etterpå, hehe... Tror det skal ganske mye til, de ligger ganske godt beskyttet inni der. Bare visst noen lurer, jordmor var hardhendt fordi hun fant ikke ut hvordan han lå, og fordi hun ikke fant hjertelyden så lett. Hun er veldig snill med både meg og magen til vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå