Gå til innhold

nedtelling til IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går virkelig å teller dagene til tante rød forhåpentligsvis ikke kommer. Men prøver jo å ikke tenke så mye på det men utrolig vanskelig føler dagene forsvinner men så ser jeg at huff nei er fremdeles lenge igjen til jeg kan teste...

Jeg er så utrolig oppblåst i dag går og raper hele tiden. er også en god del kvalm men det kommer nok av mye luft i magen. de siste dagene har puppene følts større og utrolig ømme. Til og med sambo har bemerket det.

I natt stodd jeg opp hele to ganger og nermest LØP på do. Har IKM den 4-5 Juli så grugleder meg. Håper det er en spire=) Sambo har fått gjennomgå, stakkar jeg har flydd i taket for ingenting omtrent hele tiden. Håper virkelig jeg har en god grunn til det. =)

Tipper også jeg har begynt å bli syk. Halsbetennelse urk, jeg har så vondt at jeg ikke klarer/orker å prate. det nytter ikke å drikke varm te eller kakao. Må spise isbiter eller brød. Noen som har noen andre tips?

Hilsen ei som begynner å bli syk og håper på spire

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,skrev nettopp et skikkelig innlegg til deg men da jeg trykker på lagre så klikker dataen ,snakk om (fristet til å si fittedata) driiiiitdata/internetttilkobl.

blæ!!!!

Jau det jeg skulle si var at du må spise iiiiis :):):):) dreamis :) den med karamell og nøtter er bare himmelsk :)

Åså krysser jeg alt ejg har for at den spire sitter(satser det er en der nå )

Det fortjener du sååå mye :)

Det er ikke noe gøy å være syk,ikke noe er bra med det,ikke å få fri fra jobb er morro engang når man er syk..uff føler med deg...

Selv går det så som så,blør litt nå og da så angsten er i taket :-O

Skal til legen torsdagen og da bli sendt i UL så da få r vi se hvodan ståa er..

Ønsker deg goooood bedring og sender deg masse klemmer og håper du blir fort frisk og har spire som sitter og koser seg :):)

Stooooooooooor klem :)

Skrevet

hei sann. uff dagene går så tregt assa føler jeg. har samme som deg ikm 4-5 juli. blir så fristet med å teste meg....men skal nok vente noen dager til..

jeg er selv også veldig plaget med oppblåshet hehe og veldig hard mage.... kvalm er jeg også iblant....håper virkelig at det klaffer for oss da.

vi får bare krysse fingrene :)

Skrevet

Hei

Haha måtte le litt av innlegget ditt. plagsomt når nette eller pcen klikker!!

Jeg prøvde å spise is endte opp med isbiter :P

Tørr ikke håpe for mye men håper jo selvfølgelig litt på at det er en spire i magen nå=)

Jeg måtte ta meg fri fra jobb i går fordi halsbetennelsen visket bort hele stemmen min. klarte ikke snakke lenge =P

I går fikk jeg foresten litt sjokk, skulle ta på meg bhen og tror du jammen meg ikke at bryste tøyt ut av bhen. jeg fikk helt sjokk. har seriøst ikke opplevd det før. greit nok bhen er helt ny. men når jeg prøvde den for 2 uker siden (kjøpte den for 2 uker siden) så passet den fint. =O

Herregud hukommelsen min er helt ødealagt!!! jeg har tydeligvis klart å kaste eller noe slikt for jeg finner absolutt ikke medisinen som jeg nettopp hentet på apoteket ikke nok med det. JEg som altid sjekker bbukse lommene før jeg vasker en bukse. har selvfølgelig klart å glemme å ta ut oblatene til BILEn så nå må jeg ut å hente NYE!!! ARGH

Lykke til videre du også. håper det går bra med deg:)

Stooooooor klem tilbake =D

Skrevet

det innlegette skulle selvfølgelig komt under Fru tutta sitt innlegg

Skrevet

Hei jente 08

så deilig å høre om flere som har ikm samtidig. Årh jeg har så lyst å svi av en test nå bare for løye. men er liksom unødvendig, jeg tenker at jeg har klart å vente til nå så et par dager til må jeg klare. dessuten kan jeg være sikrer på å få et skikkelig resultat om jeg venter til IKM.

Brystene mine har jo blåst seg opp de siste dagene og går og er småkvalm. men jeg tror egentlig kvalmen var/er fordi jeg var/er syk.

Hadde vært gøy hvis det klaffet, da hadde jeg og sambo begynt litt tidligere på husdrømmen =)

Håper det klaffer for dere med nummer to snart:) lykke til :)

Skrevet

uff litt skuffet nå. klarte ikke å vente tok en test igår natt men den var negativ....men har fortsatt et håp. tenker å teste igjen på søndag eller mandag.....mange ganger vises jo ikke testen positiv noen dager før ikm. får håpe virkelig at det klaffer....angrer på at jeg testet meg tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...