shewolf Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har tatt positiv test med kveldsurin dag 26 Hurra jeg er så glad Jeg ber og krysser fingre og tær for at den vil sitte denne gangen. Det er uvirkelig, og jeg vil mest sannsynligvis ikke tro det før jeg får se det svart på hvitt. Smiler litt ekstra godt i heimen her og håper på det beste Takker for gode tanker **
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 gratulerer så masse. selvfølgelig vil den sitte bestill time hos legen i morgen og avtal at han ringer deg når blodprøven kommer inn det gjorde min lege uten at jeg spurte om det:D GRatulerer så masse igjen send baby støv til alle oss andre da vell
shewolf Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2010 Absolutt! Jeg sender babystøv til ALLE på barnimagen! Jeg unner alle å bli gravide snart. Tusen takk Jeg blir veldig glad hvis den sitter nå
Petrine +spire=❤ Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Gratulerer!!! Så spennende det vil bli nå fremover. Krysser alt for at det går bra.
snippsnapp Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 Gratulerer så mye. Krysser fingrene for dere:))
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Kjempe hyggelig, gratulerer så masse og lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå