Gå til innhold

hva syns dere om disse navnene?:)

Anbefalte innlegg

tja..kjeder meg litt og tenker at da kan jeg jo spørre de som har tid om å rangere disse navnene:)) vi har god tid men vi blir no ikke enige helt hr da....22 uker i morgen men denne listen har eksistert en stund nå uten videre enighet..:/ så hvem vet hvor lang tid dette skal ta....

Kasper

Elliot

Lasse

Preben

Liam

Theo

Lukas........

???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142031043-hva-syns-dere-om-disse-navnene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

nei kasper er kanskje ikke så kledelig på en jente nei:D

dette er pappaens og storebror sitt favorittnavn faktisk..

lukas føler jeg er litt poppis men dog...

elliot har jeg ikke hørt noen andre i nærheten hete....sysn det er nydelig:)

liam er fint men blir det FOR spesielt?

theo syns jeg bare er fint:)

For min del blir Liam litt "harry", typisk ungjente-stil hvis du skjønner?

Theo er søtt, men liker da Theodor bedre og evt Theo som kallenavn (tenker at Theo kanskje blitt litt barnslig for en voksen mann å hete??). Lukas er jo veldig poppis for tida, og en smule for bibelsk etter min smak, mens Elliot er ganske stilig. Dette er jo bare MIN mening da;)

ser hva du mener lykkelig og glad...:)

er ganske enig faktisk...koker vel ned til at Elliot,Kasper og Theo tror jeg:s

i den spe begynnelsen var det Lasse som var min store favoritt...men skiftet mening annen hver uke nå føler jeg hehehe:)

Har dere vurdert nen Norske navn da? Mange flotte norske navn også :)

Jeg har en sønn som er halvt amerikansk, men de navnene her er faktisk mer "amerikanske" enn det navnet han har, føler jeg. :)

Men det var veldig fine navn altså.

Bare tenkte at om dere ikke blir enige, kan det være en ide`å tenke helt nytt.

Så kan det jo hende det faller på plass, når barnet er født da. At dere ser på barnet at, jammen dette var jo helt klart en xxxx! :)

Det er mange guttebarn født i den senere tiden som har fått navnet Liam, så det begynner å bli oppbrukt.

Lukas og Kasper er også oppbrukt.

Theo er veldig fint og enkelt :) Elliot er veldig spesielt og sjeldent navn:)

Annonse

hei :)

visst du vil ha et navn som ikke er såå popp hadde jeg utelukket : Kasper, Liam og Lukas bare i barnehagen til min datter er det 2 kasper, 3Liam og 5 lukas, hehe :) Theo kaller jeg/vi ett vennepar sitt barn og han heter theodor, så jeg forbinder det med kallenavn...Lasse og Preben er jo fine navn og mest brukt føøøøør, har en venninne som fikk en gutt høst 09 og han heter Preben, søtt navn :) :) Elliot var jo grådig herlig da, litt spesielt, da slipper du gjerne 2-3 andre som heter det :)

så for min del hadde det stått mellom

Elliot

Lasse

Preben

lykke til.... navn er ikke enkelt, hehe :)

Helt klart Elliot!!!! Av samme årsaker som mange andre har nevnt over her, mange av de andre navnene er begynt å bli litt vel populære, ikke gøy å hete noe alle heter, men synes ikke at Elliot er FOR spesielt heller faktisk :) Liam har jeg hørt veldig mange kalle ungen sin i det siste så det kommer nok til å havne på topplista i nærmeste fremtid. Men ikke dermed sagt at du vil unngå det, synes du navnet er fint så er det jo det som er viktigst! Litt enig med hun som skrev at det var mye engelskklingende navn, og favorittnavnet mitt (Elliot) er jo veldig engelsk/amerikansk det også, men blås nå i det ;) Forbinder det med han søte gutten i E.T. :)

heija :) fine navn alle sammen :)

Liam = tenkte på d selv mn vi ska ha jente,så d va favoritten

Lasse = enkelt staut nav

Elliot = kosli og litt søtt

Theo = vældi søtt

Preben = skikkeli gutte navn,litt sånn tøffinge navn

Lukas og Kasoer = tja heilt greie navn !!

lykke t masse <3

tusen takk for masse gode innspill jenter!!:)

vi har ikke tenkt over hvilke nasjonalitet navnene har så lenge de kan uttales uten at det går krøll på tungen;) bare funnet de vi syns var fine...

haddde det vært opp til bare meg hadde Elliot vært oppgjort og avgjort;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...