Fru Tuttemor Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Jeg lurer på om det er vondt med kjemisk abort ? hvordan er det i forhold til en SA smertemessig?
Babyønske �� Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Kjemisk graviditet du tenker på? En kjemisk graviditet er at et befruktet egg streifer livmorveggen uten å feste seg, men det er nok til at kroppen oppfatter et befruktet egg og starter å skille ut hcg. Det befruktede egget ender som oftest som en vanlig menstruasjon, gjerne noen dager forsinket. Så som oftest er ikke dette noe annet enn en forsinket mens. Forekommer nok ofte, men oppdages bare hos de som tester tidlig. Hadde selv en kjemisk graviditet/tidlig SA(mistet 5+2) og dette var omtrent som en vanlig mens, den var faktisk med mindre smerter og blødning.
Fru Tuttemor Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 Hei,nei det er ikke det jeg tenker på,jeg tenker på når legen dytter inn to tabeletter for og starte en abort,for og få ut evt dødt foster osv.. En slik abort iforhold til en vanlig SA..
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har hatt en medisinsk abort en gang, om det er det du tenker på? Det kjentes ut som veldig sterke menssmerter, men fikk voltaren og pinex forte og det gikk fort over.. Aldri opplevd SA så har ikke noe å sammenligne med der desverre
firebarnsmum Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har hatt to SA og en kjemisk abort. Ved SA hadde jeg ingen smerter, noe som visstnok ikke var helt vanlig. Kjentes ut som en vanlig menstruasjon. Jeg hadde en SA 5 uker på vei og en 7 uker på vei. Dette er mange år siden altså. I vår hadde jeg en MA, nesten 11 uker på vei, da hadde jeg ganske mye smerter. Men fikk smertestillende, så det gikk da greit. Var på sykehuset, prosessen tok vel 13 timer - og jeg fikk 6 tabletter til sammen, for utstøtingen ville ikke starte. Men når det først kom i gang så gikk det fort, en time kanskje. Men til tross for smertestillende så hadde jeg så vondt at jeg måtte ut å gå i gangene den timen det varte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå