Mammatiljente-09<3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Nå er det jo sommer og lurer litt på hvor varmt det må være før dere klær av barnet deres...i shorts+ t-skjorte...e.l?
Mammatiljente-09<3 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2010 mente jo selvfølgelig kler:P
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 mini bruker kortermet body eller t skjorter og shorts nå! Det er altfor varmt for han om dagen for langermet body. Bor på østlandet og her er det 25-30 grader om dagene.. er det kaldere så har han langermet body og tynn bukse... Ser jo litt ann, syns jeg det er varmt så kler jeg ikke på mini sånn kjempe masse heller. men blåser det så har jeg på litt mer.
Gjest eelis+kian Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Nå er min gutt en ganske varm type da. I 8 grader og overskyet har han på seg body, strømpebukse, ullsokker, tynn lue og tynn jakke i vognen. I mai hadde vi en uke med temperaturer oppmot 20 grader, og da sov han i vognen med bare t-skjorte og strømpebukse på. Man må nesten kjenne på babyen altså. Hvis babyen er svett må du kle av den.
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Helsesøster sa til meg, kle deg slik du ville kledd deg selv, og gjerne litt mindre. Barn er ofte veldig varme av seg. Evt kan du jo legge et tynt pledd over han/henne når barnet ligger i vognen og/eller sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå