aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 hva slags symptomer har dere opplevd? og når tenker dere å teste dere? selv er jeg kvalm veldig ofte, har lyst å kaste opp for det meste og har litt halsbrann. har sinnsykt ømme pupper. aldri før har jeg opplevd dem så ømme under pms. så hvis det er pms symptomer jeg opplever så springer jeg til legen å hører om han har noe som kan temme ned pms... jeg har voldsomme humørsvigninger som jeg har hatt ca 1 uke etter EL og det har jeg vanligvis kun 3 dager før TR. og bli kvalm av mat jeg utter i meg. og har press for det meste på venstre side av livmora men også et lite press midt på. og så når jeg røyser meg av å til kjennes det ut som at noe slites på høyresiden ved eggstokken, gjør faktisk litt vondt og det hadde jeg da jeg var gravid sist. av å til tror jeg i grunn at jeg innbiller meg alt dette, men det er da lov å håpe. hva føler dere skjer?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Hei Jeg hadde IKM i uke 26, nærmere bestemt 16 juni, hvor jeg fikk en svært positiv test. Har ingen andre symptomer enn ekstremt ømme pupper... Litt synd å si det, men skulle ønske jeg kjente littegrann kvalme slik at jeg kunne roe meg litt mer ned...Er redd for at det ikke er noe der inne siden jeg ikke kjenner så mye,
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Å beklager.... Jeg såg feil på uken jeg!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2010 he he går bra kansj jeg kan håpe mine ømmheter er et symptom. håper virkelig det!
Petrine +spire=❤ Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Hei Jeg har ømme/stikkinger i puppene, opplåst i magen, KVALM. Begynt med brekninger. Våknet opp på natten med akutt kvalmebyge.. Orker ikke tanken på sjokolade. Humørsvingninger. Jeg pleier aldri ha noe av dette! Testet i ettermiddag, men den var neg. Har IKM på fredag. Tar ny test i morgen tidlig...
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 har selv IKM til helga testet i går på veldig liten urin. puppene har nå blitt så vondt at jeg ikke klarer å gå uten bh. og selv det å ha bh på er utrolig ubehagelig. kvalmen har sentrallisert seg til tidligere på dagen men varer utover litt. jeg er bra spent på helga om mens kommer for det murrer en del i tillegg. synd du skyr sjokolade, det er jo så godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå