Gå til innhold

Hunderfossen eller Vassfaret bjørnepark..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er best å dra med 2 -åring og 4-åring? noen tips

Fortsetter under...

Gjest datatyven
Skrevet

Vi var en uke på Peers, og da var vi i Bjørneparken og en annen dyrepark like ved. Husker ikke hva den het, men de hadde alle mulige artiske dyr. Den andre dyreparken var flottere enn bjørneparken. Mener å huske at stemningen i bjørneparken ikke var så altfor bra, men det var greit. Hunderfossen kjenner jeg ikke til, er ikke det borte med Lillehammer?

Skrevet

Langedrag ud mener, datatyven.

Skrevet

har selv barn på 2 og 4 år,.. vi skal til hunderfossen snart.. gleder oss stort..

Bjørneparken og hunderfossen er 2 veldig forskjellig parker

I bjørneparken er det selvsagt bjørner.. he he.. elg, rådyr eller hjort, en hinderløype for barn, og en liten lekeplass inne....

i hunderfossen har en jo mange andre gøyale ting å gjøre... så kommer helt ann på hvilke interesser du har... ville da heller reist til langedrag, mange flere dyr, som en og kommeri nærkontakt med..

gå inn på de tre hjemmesidene..så ser du.. :)

Gjest datatyven
Skrevet

JA, langedrag, var skikkelig ok! Bjørneparken var fin den også, men kanskje ikke det beste for de som er 2 og 4. Tror nok at jeg ville valgt Hunderfossen for den alderen, uten at jeg har vært der, men trodde det var mer lekeland og badepark, uten at jeg vet.

Skrevet

Usikker på om de er små til hunderfossen.Er alt inne gratis eller må man betale for å kjøre disse småbilene, bade osv...noen som vet?

Annonse

Skrevet

Hunderfossen er kjempebra for unger I den alderen. Masse å gjøre. Ikke så veldig stort handlepress:-) dere kommer til å storkose dere. Nylig vært der. Akkurat passelig stor for små barn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...