Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er bare 5+3 i dag..

Var på jobb i dag, satt ute sammen med gode kollegaer og beboere. Plutselig kjente jeg at venstre pupp/bh var blaut. Gikk selvsagt på do. Der rant det tynn hvit/gul melk fra puppen.. skikkelig herlig, NOT!

Fikk en bløt ring på genseren, så alle kunne se det. Fikk selvsagt mange sørsmål fra kollegaene, hva skal man si da? Så nå vet faktisk 4 av mine kollegaer det :/ Jeg som skulle holdet det hemmelig til uke 12.

Noen flere som lekker allerede?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142030351-lekker-melk-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

var slik jeg fikkmistanke om graviditet med nr 1.. 3 uker senere fikk jeg positiv graviditetstest..

Jeg gikk med ammeinnlegg hele svangerskapet, for det ble bare verre og verre.. Sov med tisselaken i senga, og håndkle.. det bare rant og rant.. Var en lettelse når barnet endelig ble født og jeg fikk lov til å pumpe meg( hun var 6 uker prematur) Da pumpet jeg 200 ml gul råmelk første gangen.. (fikk vite at det var MYE).. Et par dager senere pumpet jeg 300 ml hver 3. time hele døgnet.. Blir vel 2,4 liter melk det..

Er du heldig så har har du fått et ganske sikkert tegn på at du vil klare å produsere nok melk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...