AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Gutten vår er 5 mnd og ammes ofte. Har begynt med grøtintro. og hørtes ut på helsesøster som at han måtte slutte med mat på natten snart.. Er det ikke litt tidlig, da?
elma82 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Det sies jo en del forskjellig, men tror de kan trenge mat på natta til de er over 6 mnd og spiser to-tre måltider fast føde pr dag. Vår gutt på 8 mnd spiser fire måltider nå, og skal avvennes om et par uker når faren får ferie. Kunne helt sikkert gjort det for ei stund siden, men det har ikke passet. Må si jeg gleder meg til (forhåpentligvis) bedre nattesøvn!! For vår del er det i alle fall godt å være trygg på at han blir god og mett på dagtid, da vet vi at han ikke trenger nattmat.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 her så har vi heldigvis sluppet unna alt som heter nattavvenning :-) Første begynte vel å sove natta rundt fra 19 - 07 når hun var rundt 4 mnd nummer 2 måtte ha et nattlig måltid frem til hun var rundt 6 mnd. Når hun kuttet nattpuppen kuttet hun også all annen amming til min store fortvilelse.... fantes ikke interessert lenger. Kunne tenkt meg å amme henne lenger, men vil hun ikke så vil hun ikke. Hun er nå 8 mnd og et stort matvrak på dagtid og sover godt hele natten :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Samme her, mini spiser som bare det på dagen.men om natta sover han:) han er bare 3 mnd, men begynte å sove natta igjennom av seg selv. Fikk smokken på natta og da var han fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå