Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Noen med samme erfaring? Jenta vår opererte bort mandlene i forrige uke, hun får 8 stikkpiller i døgnet for å lindre smertene. Resultat er at hun nå lekker fra endetarmen. Noen andre som har opplevd det etter bruk av stikkpiller?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 det er en type fettstoff som smelter i endetarmen.. dette blir jo like flytende som olje og får farge av avføring.. Gutten vår hadde noe av det samme.. Men han skull ebare ha 4 ganger i døgnet.. Har dere paralgin minor? Vi fikk resept på det samt tok han Ibux mixtur oralt i tillegg.. Tror vektgrensen for paralgin minor var 15 kg.. Når hun har kommet seg helt, vil jeg ønske dere velkommen til en ny og bedre tilværelse med et friskt barn.. =) Mandlene gjord evirkelig susen for oss
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Sån e det her og med ongan da dæm får stikkpille. Alt over 1 i døgne da får dæm luft og bynne del "lekker" fra tarmen. Men det har med virkestoffan i stikkpilleran. Da elste tok mandlan sku ho ta nesten det samme som voltaren, bare det e beregna på barn. Dæm va fri før den på appoteke og da fikk ho voltaren t voksne som vi sku dele i 2 før ho fikk det. Dåkker bli å få en ny verdag da smeren e over:) Her fikk vi være heime med ho 1 uka men måtte ringe å få ei uka t, før da får arbeidsgiver de utgifern over 7 daga refundert fra nav... Veit av fleire som fikk 1 uka først men måtte få ei uka t før smaerten blei borte... Lykke t.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Takk for svar I dag har d vært et jevnt "sig" ned i trusa, stakar hun blir jo litt fortvila da... Så nå har jeg handla inn truseinnlegg for å spare trusene for d værste! Lurer på om jeg etterhvert kan gå over til brusetabletter på paracetamolen for å redusere antall piller inn i rumpen?!?!?! Men d r jo en grunn t at medisin skal inn rektalt og ikke oralt grunna såra i halsen... Når dere var hjemme m barnet deres, brukte dere egenmld med sykt barn eller søkte dere perm. m/ lønn?
Galskapens overhode Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 hvis hun klarer å svelge, så ville jeg evt prøvd brusetabl eller mikstur.. Her i huset var mannen arbeidsledig, så han tok seg av sykedagene.. Jeg var hjemme de 2 først edøgnene etter operasjonen + jeg var med på operasjonsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå