<3Minesmå<3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 5 dager på overtid og i mårrest kjente jeg at han sparka. Men nå utover dagen har det vært veeeldig rolig. Å nå når jeg sitter her så kjenner jeg ingenting.. Jeg dytter på magen for å få en reaksjon for det har jeg alltid fått før, men nå er det ingen tilbakemelding i det heele tatt.. Jeg skal ringe føden nå! Men ville bare høre om noen har opplevd dette, å kan si om det er fare for at noe har skjedd??
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er 3 dager på overtid og har også hatt det sånn i dag. Lite spar, og til slutt måtte mannen ut og kjøpe en sjokolade til meg for å se om sukkeret fikk fart i lille sprell. Nå er det bevegelser der inne, men ikke veldig mye. Kjenner føttene opp mot høyre side (ryggen ligger mot venstre). Mulig det bare er stille før stomen og at vi kommer i fødsel i natt begge to! :-)
Corneliuss Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Håper at dere snart er i gang. Men ring føden om det blir veldig stille. Fikk beskjed av JM sist om at det var vår oppgave å passe på at barnet sparker. Bedre med en sjekk for lite enn for mye (spesielt hvis man er langt på overtid). Lykke til jenter. Håper dere føder snart! =O)
lillesjøhest Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 min jordmor anbefaler kaldtvann, is og slike kalde ting for å få litt liv. satser på at det bare er stille før stormen og at de kommer i dag
<3Minesmå<3 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2010 Jeg ringte føden, å i og med at jeg var så bekymret så fikk jeg komme inn på en sjekk! Å guud som det letta byrden fra skuldrene mine Prinsen er frisk og fin som aldri før og sparka masse igjen når JM dytta på han. Fikk også en CTG i samme slengen å det bare viste meg enda mer hvor frisk og fin han var :-) Med det samme fikk jeg en undersøkelse nedentil og jeg var veldig moden og hadde 1-2 cm åpning og JM kjente hodet godt nedi bekkenet + at hun fikk tøyd litt:-) Så nå ble jeg skikkelig gla! Nå er jeg så klar! Men den undersøkelsen gjorde at utålmodigheten ikke ble såå stor lenger :-) ANBEFALES!
lillesjøhest Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 så flott å høre, alltid bedre å sjekke engang for mye enn en for lite Snart har du nurket
Corneliuss Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 Så godt å høre. Da er det nok ikke mange dagene til lille nurket kommer! =O) Lykke til.
Babychris Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har allerede vært to ganger på føden for å sjekke fordi jeg har kjent lite spark... og som noen andre her sa, bedre med en gang for mye enn en gang for lite. Veldig betryggende å komme inn. Jeg kjenner min mye mindre nå fordi han har det så trangt, og han ligger nok med ryggen ut så jeg kjenner lite spark, men hvis jeg hiver innpå litt Powerade så beveger han seg Da flytter rompa på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå