<3Minesmå<3 Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Er 1 uke over termin i dag..Jeg føler bare at jeg går å venter og kjenner etter noe hele tia :s Jeg får liksom ikke til å slappe av å tenke på noe annet enn at nå kan det skje når som helst.. Jeg orker nesten ikke ut blant folk lenger, for jeg orker ikke spørsmåla som kommer og den samme "praten" hver gang liksom.. Noen ganger tror jeg at jeg innbiller meg at jeg har vondt bare for at jeg vet at det kan skje anytime.. Huff, det er slitsomt! Noen som har det sånn? Eller som kan gi noen tips for å få tankene på andre ting?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Nå har vi en liten en på 21 mnd. fra før (adoptert) som holder liv i leier'n og gjør det vanskelig å tenke på magen heeeeele tiden, men jeg prøver å være mye på farta og leve normalt. Frognerparken og litt shopping i går, trening og en tur på Bygdøy i dag. I morgen prøver jeg å lage meg en lunsjavtale eller noe sånn at formiddagen går fort. Fysisk sett er jeg i kjempeform, så jeg må passe på å ikke kjenne for mye etter og la meg psyke ut av at ingen ting har forandret seg de siste dagene og at det sikkert er "hundre år" til fødsel...
beibis Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Har det akkurat som deg! Og jeg er bare 1 dag på overtid... Er lei av å være stor og tung og tykk og ikke orke noen ting. Er hoven og vond i hender og føtter. Og for ikke snakke om hvor lei man blir av alle naboer, kolleger, venner og familie som spør om det ikke skjer noe snart. Selvfølgelig velmente spørsmål, men det treffer midt i sliten-følelsen hver gang... Beklager at jeg ikke har noen tips til å tenke på noe annet... Men tar gjerne imot tips selv :-) Blir mye sukking og klaging om dagen.
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Jeg tror nok vi fleste som er på overtid sliter med det samme. Kjenner etter og hopper til ved en liten sammentrekning i håp om at det skal gjøre vondt. Idag fikk jeg lurt sambo med meg ut på vannet så har fått slappet av og tenkt på andre ting. T.o.m dristet meg til en dukkert i vannet (startet riene sist jeg gikk på overtid). Som nevnt tidligere så er det nok bedre å fylle dagene med noe og være litt på farta, om man er i form til det da selvfølgelig. Jeg har hatt grillfest og svigers til middag bl.a, litt ute å shoppet osv. på spørsmål sier jeg bare, han kommer når han er klar ferdig med den diskusjonen. Håper for alle oss som er på overtid at vi ikke må gå lenge. Jeg synes det er en større påkjenning psykisk en fysisk.
2010? Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Selvfølgelig venter jeg veldig og kjenner etter tegn, men samtidig nyter jeg dagene! Jeg får gjort masse her hjemme; Rydder, vasker, leser bøker, surfer på nettet, går på kino og restaurant........Nå vet jeg at det blir innen ei uke uansett siden jeg er ei uke over term-dato. Da blir det snart:-) Lykke til dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå