Gjest Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 Synes jeg har vært gravid i en evighet Men enda så er jeg bare 9+3. Har så lyst å bare rope det ut til verden, men får vel smøre meg med tålmodighet å vente noen uker til
Dette er lykken på jord! Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Hold ut! Jeg vet akkurat hva du snakker om. Kjenner jeg er glad hver morgen jeg våkner for da er jeg en dag nærmere uke 12. Vi får være tålmodige, og nyte spenningen og kriblingen før vi kan slå jubelen løs! Og ikke minst - siste sommer uten baby!
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Er kjempeglad for hver morgen jeg også! Håper bare jeg er en av de heldige som kun er dårlig i første trimester. 2 uker og 4 dager til uke 12! Woohoo Siste sommer uten baby ja, meg og samboeren skal kose oss masse!
InsomNina Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Åh, enig med deg, både i at tiden går tregt og at jeg håper jeg slipper unna med kvalme i 1 trimester. Orker ikke mer...hehe.. kjenner det blir tyngre og tyngre og gå på jobb, og sånn kan det ikke fortsette. Skal jo bli lettere vel?! Er akkurat 9 uker i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå