Gå til innhold

Gravid. Hvor stor sjanse for at det går bra?

Anbefalte innlegg

Er det jeg som har lest for mye om sa, ma, bo osv., eller er det så utbredt som man har inntrykk av. Er 4 + 0 i dag. Hvor stor sjanse er det for at denne graviditeten går bra? Er 24 år. Han er 33. Ingen barn fra før. Og håper selvsagt at vi får en baby i mars!

Fortsetter under...

Sjansen for at det går bra øker uke for uke og er:

5-8 uke 78,9% mulighet for at det skal gå bra

9-12 uke 88,5%

13-16 uke 94,4%

17-20 uke 98,0%

21-24 uke 99,1%

25-28 uke 99,8%

Har man sett hjertelyd i uke 8 er det 95% sjanse for at det går bra.

Dette går så bra Cybele!!! :)

Annonse

Søtinger=)

Takk for svar. Er bare 4 + 2 i dag. Og kjenner ingen ting. Tenker det blir bedre og bedre for hver dag som går, mht til nervøsitet. Er jo så nytt, så lite. Og så uvirkleig når man ennå er så kort på vei at man ikke kan FØLE det. Er litt øm i brystvortene, samt at jeg var veeeldig trøtt uken før ikm. Ellers intet. Hvordan har dere det nå mht formen? Når er det vanlig å merke kvalme, oppblåsthet og ja... når kjente dere at dere var gravide, og at det ikke kunne forveksles med lite søvn eller menssmerter? =)

Skal til legen fredag og bekrefte underet. Tok en cb digital med ukesindikatori i går, 4 + 1, og da kom det "gravid 2-3 uker" (som betyr at man er 4-5 uker på vei). Deilig. Betyr at hcg-nivået øker i riktig retning iallefall=) Skal bestille med en tidlig ul når jeg er 7 uker. Er vel lite poeng før. Gleder meg veldig til det.

Hvordan går det med dere andre i 1.trimester, da? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...