Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Vi bodde i Lillesand på campingplassen der for 7 år siden da vi var der. Kjempegrei plass å bo, tror det var ca 3-4 mil å kjøre til dyreparken, men det gjør man jo lett når man har kjørt langt for å komme seg dit. Nå husker jeg ikke hva det kostet, men mener det ikke var avskrekkende pris. Vi bodde i hytte uten toalett og vann, men det er sikkert både telt plass og hytter med toalett/bad og innlagt vann der.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 http://www.dyreparken.no/Overnatting/Overnatting-i-Dyreparken/Dyreparken-hyttegrend/ Dette var jo heller ikke så avskrekkende priser, og da er dere jo helt i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Var ikke det avskrekkende priser? 2000-2500 spenn per natt for en camping hytte? Jeg kikka kun fordi jeg lurte på hva noe sånt kunne koste, vi skal ikke til dyreparken, og nå fikk jeg enda mindre lyst til noensinne å riese dit.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Åros camping i Søgne, cirka 30 minutt kjøring til dyreparken. Der stortrives vi, er flotte og billige hytter i alle varianter.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Vi skal bo på Quality comfort etellerannet Kristiansand. Koster 990pr natt for oss (1 voksen, 1 barn)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 okei, så var det nok det, så på de gule prisene jeg;)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 Hei Jeg bor i Lillesand. 12 min å kjøre til dyreparken. Anbefaler Tingsaker Camping. Lillesand.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #9 Skrevet 27. juni 2010 Skottevig Camping. Rica hotell og Qvality Hotell ligger på parkeringsplassen. Egen hytte utleie også på parkeringsplassen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 Skottevig er en nydelig campingplass i Høvåg, 20 minutter i bil fra dyreparken:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #11 Skrevet 27. juni 2010 Hva med å leie en ny flott leilighet med feks 2 eller 5 soverom, spørs hvor mange dere er? Vi gjorde det, kjempe fornøyd!!! Vi leide en midt i sentrum, så da kunne vi kikke litt i byen uten å måtte bruke bil for å komme dit og det var kun 12 km inn til dyreparken, tok 10-15 min med bil Vi hadde 6 sengeplasser og betalte 1250,- per døgn, mye billigere enn et hotelrom www.solferie.no
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #12 Skrevet 27. juni 2010 Vi skal også reise nedover til dyreparken i ferien! Gleder oss:-) vi har bestilt oss en 12manns leilighet i kardemomme byen for ei natt:-) i prisen er det inkludert inngangsbilletter for alle sammen 2 dager pluss frokost hos bakermesteren, røver besøk på kvelden osv.. Da blir ikke prisen for ille allikevell, samt som at det blir litt ekstra minnerikt og mest sannsynlig en i livet opplevelse. Har aldri vært noe særlig ute å reist å feriert tidligere, så dette syntes jeg vi burde unne oss denne ene gangen:-) resten av ferien camper vi i vogna:-) noen som har noen tips og anbefalinger å komme med, med tanke på andre steder det er verdt å besøke å ta seg turen innom når vi først er på sørlandstur? På forhånd takk!! :-D
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #13 Skrevet 27. juni 2010 Sjekk ut feriesenter.com. Tregde feriesenter ligger i Mandal 40 minutter unna Kristiansand. Finere plass finner du ikke og rimelig blir det også. Alt er nytt, det er 4 utendørsbassenger hvorav to oppvarmede, kort avstand til norges lengste badestrand osv osv. Jeg garanterer at du ikke vil angre.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #14 Skrevet 27. juni 2010 Ta med telt og sett opp i skogen like ved Rica Dyreparken hotel, det gjorde vi også lurte vi oss inn på hotellet for og og ta en dusj og noen ganger spiste vi til og med gratis frokost da det var totalt kaos i frokostsalen om morgenen og servitørene hadde 0 kontroll! Ble kun kostnader for og være i parken!:-))
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #15 Skrevet 27. juni 2010 Er ikke sikkert at det er så dyrt med 6000,- for Kardemommeby da billettene er inkludert i overnattingsprisen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #16 Skrevet 27. juni 2010 Anbefaler også Tregde feriesenter. Flott plass med utendørs/innendørs basseng. Alt fra de enkleste hyttene til flotte leiligheter.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #17 Skrevet 27. juni 2010 http://www.aaros.no/priser.html Her finner du prisene på hyttene og leilighetene på Åros :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #19 Skrevet 27. juni 2010 Jeg har en leilighet du kan leie for under tusenlappen om du vil. To soverom, stue, kjøkken og bad. Midt i byn.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #20 Skrevet 27. juni 2010 Er du medlem i Coop,kan du benytte deg av Coop Hotellkupp. 2 overnattinger på hotell til ca 1500 kr for et dobbeltrom. Familierom kan også bestillest. Jeg benytter meg ofte av dette,sinsykt billig !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå