Gjest Sharazi Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 ...men jeg savner å være aktiv her inne! Jeg fødte en nydelig gutt for 9 dager siden og har all grunn til å være takknemlig. Jeg savner IKKE å være gravid, men jeg savner de forventningene og tankene man har de siste ukene før fødselen! Jeg fødte 2 dager over termin, likevel føler jeg at alt gikk så forferdelig fort!! Til utålmodige førstegangsfødende; Bruk masse tid i sofaen i armkroken med mannen/samboeren deres de siste ukene!! Vi forsøker å slappe av litt sammen her når gullet vårt sover, men vi har jo nå fått en annen som vi hele tiden har i tankene. Det er skikkelig vanskelig å gi hverandre full oppmerksomhet!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Veldig enig med deg når det gjelder det siste du sier her- det er virkelig en stoor forandring i livet å få barn, og man blir hovedsakelig foreldre brått, og ikke bare kjærester lenger! Så bruk ukene frem mot fødsel til romantiske middager og kjærestetid med bare dere to- det blir ofte en etterlengtet mangelvare etter at husets nye sjef har meldt sin ankomst (og kanskje spesielt etterhvert som babyen blir stadig større og sover stadig mindre iløpet av dagen hehe;)
Gjest Skrevet 27. juni 2010 #3 Skrevet 27. juni 2010 Jeg fødte for 15 dager siden, og måtte også inn og sjekke forum her:) Ikke like gøy på dinbaby.com:) Enig med Sharazi, kos masse sammen. Vi fikk 2 timer alene i sofaen i går, og d var godt:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Ja, det har blitt veeeldig mye roligere inne på småtroll-forumet i den siste tiden, desto viktigere å holde liv i det og stille masse spørsmål der inne!! =) Her er linken til småtroll 0-1 år, siden det er mange som ikke er klar over at det finnes et forum for de med babyer også; http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/3003 (heia dinbaby.com hehe;)
Gjest Sharazi Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Jeg blir nok å se der inne fremover! Må jo erstatte dette forumet med noe! Men det kommer vel en tid hvor man vil savne småtroll-forumet også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå