Gå til innhold

noen som har erfaringer ved vendingsforsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

både pos og neg, skal ha det på tirsdag og gruer meg veldig. ikke lyst men har jo ikke noe valg heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke at dem kan tvinge deg til vending!

Må kanskje ha det jeg også men kommer til å nekte hvis det blir sånn..

Har hørt at det skal være vondt =( ikke for å skremme =(

Men ta å undersøk om du kan nekte på det =)

Skrevet

De kan ikke tvinge deg.. Ikke for å skremme deg, men jeg synes det var forferdelig vont (alle kan jo oppleve det forskjellig) og det var et mislykket forsøk.. hvor langt er du på vei? Babyen snudde seg selv med hodet ned da jeg var 38+2..

Skrevet

Ikke alle plasser de gjør det fremdeles.

Bebien kan rispe opp i morkaka og må da ta hastesnitt!

Skrevet

er i uke 36+3 . virket ikke som jeg hadde et valg.. sa jo at jeg ikke ønsket.. men vis man nekter, kan man da bli nektet keisersnitt og? haste keisersnitt med nr 1 og føler derfor det riktige for meg er å ta planlagt keisersnitt med nr 2 HVIS han kommer med rompa først noe som de har sagt seg enige i.!

Skrevet

i følge min jordmor kan ingen nekte deg ks hvis babyen er i sete eller tverrleie. de kan heller ikke tvinge eg til vending. dersom babyen ligger feil helt oppmot termindagen skal kvinnen selv få bestemme, etter å ha fått all informasjon hun trenger/ønsker for å kunne ta et informert valg. lykke til! min er i tverrleie, og jeg nekter vedning og jeg nekter setefødsel, så her blir det planlagt ks dersom han ikke snur seg innen den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...