Flora78 Skrevet 4. august 2010 #26 Skrevet 4. august 2010 Gjør som mange andre, slenger meg med. Skal ha mitt første fryseforsøk i uke 37. Gleder meg masse. Krysser alt som kan krysses for at det skal gå denne gangen
fjoggy Skrevet 6. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 6. august 2010 Jippi, bare 1 dag til eg skal starte på spray!! Da er vi endelig i gang igjen ;-)
Solformørkelse Skrevet 7. august 2010 #28 Skrevet 7. august 2010 da er første spray unnagjort!! Kjekt å være i gang igjen,selv om jeg hadde et STOORT håp om at det skulle gå på den normale måten i sommer..
Gjest Pippi9 Skrevet 7. august 2010 #29 Skrevet 7. august 2010 Hei! Jeg skal etter planen ha mitt andre IVF om noen uker. Regner med uttak/innsett første uke av september. Skal som sist, på lavstimulert regime med Pergotime og Menopur hos CFC i Danmark.
fjoggy Skrevet 7. august 2010 Forfatter #30 Skrevet 7. august 2010 Er så godt å endelig være i gang igjen, selv om det er litt av n psyk.påkjenning!! Skjønner hva du mener, er jo selvsagt d mest ideele og enkleste om d går på den naturlige måten:-) For vår del er d ikke håp for d, og er bare sjeleglad d fins denne typen alternativ, skulle bare så væææældi gjerne hatt n garanti for at vi en gang vil lykkes!!! Krysser fingrene for dere alle!!
Solformørkelse Skrevet 8. august 2010 #31 Skrevet 8. august 2010 ja, det er fantastisk at det finnes et slikt tilbud . Synes det er utrolig kjekt å kunne snakket med andre i samme båt, føler meg liksom litt alene. Selv om jeg har en fantastisk mann, men det er vanskelig for han å sette seg inn i det på samme måte;) tvi tvi
fjoggy Skrevet 8. august 2010 Forfatter #33 Skrevet 8. august 2010 Helt enig med deg.. Synes det er vanskelig og ømt tema, tenker og grubbler svært mye på dette (æhh ja stort sett hele tiden..) Har også en svært god mann som jeg får mye støtte av. Han er mye eldre enn meg og har barn fra før, det var aldri meningen at han skulle "begynne på an igjen" før vi møttes.. Jeg har ingen barn og har alltid hatt et enormt stort ønske om å bli mamma, så dette er jo " en mye større greie" for meg.. Men han er veldig intr i å gi meg barn og ønsker at vi skal oppleve det i sammen!!!Men som du sier, tror vi tenker litt annerledes;-) Sprayer 3 pr dag!!
Solformørkelse Skrevet 8. august 2010 #34 Skrevet 8. august 2010 3 spray her og. Det er mye å huske på, jeg er svært dårlig på å huske slikt. Nå må jeg bare huske å ta den med på jobb;) Ja, jeg og tenker på det sånn ca hele tiden, derfor har jeg denne gangen valgt å ta akupunktur for å se om det kan hjelpe litt på alt dette stresset. Så jeg gleder meg til det.(eller, egetlig ikke.hehe). Jeg må vite at jeg har prøvd alt;) Har du prøvd akupunktur eller andre "kjerringråd"?
fjoggy Skrevet 9. august 2010 Forfatter #35 Skrevet 9. august 2010 Hei! Hehe tror vi har det ganske likt for tiden :-) 1.jeg tenker på når jeg våkner og siste jeg tenker på før jeg sovner..(for å ikke glemme:drømmer jo selvfølgelig om det og!!) Tok akup 1 gang før innsett i sist forsøk (frys). Har lyst å ta d nå også, men er litt usikker på når det er best i forhold til stimulering,uttak og innsetting!? Tenkte jeg skulle ringe å forhørre meg i dag. Er 3.dagen på spray og jeg har allered fått antydning til blødning.. Ønsker deg n fin og sprayfull dag:-) Ps: prøver m bidronninggele for første gang denne perioden( frem til eggløsning, deretter wildjam. Har lest at d er mange som bruker dette, og tenker at d skader nok iallefall ikke!
Solformørkelse Skrevet 9. august 2010 #36 Skrevet 9. august 2010 litt usikker på når det er best å starte med akup, men hun skal være med under egginnsetting hvertfall. Forstod det slik at hun kunne hjelpe med å slappe litt mer av under stimulering og kanskje dempe litt bivirkninger, sist var jeg i min egen hormon boble, fikk ikke med meg noen ting..hehe, helt håpløs. Jeg får prøve å være litt mer tilstede i denne verden denne gang. Jeg er jo ganske overbevist om at jeg vinner i lotto hver gang jeg leverer inn kupong,(ALDRI VUNNET) og nå har jeg selvfølgelig en følese av at jeg kan være gravid HEHE, man kan vel uansett ikke merke symptomer så fort.(eller??) Jeg får uansett symtomer fortløpende når jeg leser om symptomer..hehe.. spray spray:)
fjoggy Skrevet 10. august 2010 Forfatter #37 Skrevet 10. august 2010 Hormontroll i hormonbobble:-) Synes d går merkverdig bra faktisk! Slet mer i forkant av fryseforsøk.. Akupunktøren jeg har brukt har selvfølgeli ferie denne uken(typssk min flax), menmen får vente til neste uke da..Venting er vi jo blitt gode på etterhvert;-) Jeg skal ta for å forbedre forholda i livmor med d mål at det skal bli lettere for "gullegget" å feste seg:-) Er nok viktig i f.h.t avslapping også!! Symotomer ja,tjihii.. Merkelige greier, vi er noen snåle vesen:-) Kommer helt an på dagsform og humør: gode dager:ser lyst på det og kjenner symptom på både det ene og det andre, de dårlige dagene: ja da lurer jeg på om jeg i det hele har eggstokker og livmor:-) Men: x fingrene for at dette blir gullreisen for oss alle!!
Gurine og gulla Skrevet 10. august 2010 #38 Skrevet 10. august 2010 Så spennende å følge med på dere jenter. Jeg er så heldig å slippe den sprayen, og skal bare ha kort regime. Fikk sprøytene mine i dag. Må innrømme at jeg kvier meg litt til å begynne på de. Venter tanten den 25. aug og tipper jeg da skal starte på sprøytene 27. ? er ikke det ca 3. cyklusdag vi starter når vi har kort regime.? Tvi tvi damer. Denne gangen skal det gå, med alle sammen:)
Solformørkelse Skrevet 10. august 2010 #39 Skrevet 10. august 2010 jeg hadde kort regime sist gang, kan ikke helt huske når jeg startet i syklusen. Men det var no greit å slippe denne nesesprayen som må taes med over alt. spennende tid;)
Snømusa2013 Skrevet 10. august 2010 #40 Skrevet 10. august 2010 Satser på 1. insem. hos Stork i slutten av september :-) Lykke til alle sammen!!!
fjoggy Skrevet 11. august 2010 Forfatter #41 Skrevet 11. august 2010 Heihei alle sammen! Jaha nå beg vi å bli en stor fin gjeng her inne:-) Jeg har aldri hatt kort regime så jeg vet heller ikke hvordan det fungerer. Beg på sprøyter den 24.august, gleder meg faktisk, for da er jeg jo enda et steg nermere!! Men mangen tanker og bekymringer, er jo hele tiden engstelig for at et eller annet skal gå galt!! Forbanna ømfintlige greier dette her asså.. Håper og tror at det skal gå bra!! Jenter: nå går vi for gull!!!!!!!
Solformørkelse Skrevet 12. august 2010 #42 Skrevet 12. august 2010 jeg begynner 25 august;) Denne dagen har no vært alt annet en god. Startet med akutt magesmerter i det jeg skulle sykle til jobb.Ekstreme mens smerter kan det kanskje kanskje kalles. Tror ikke jeg har hatt så vondt noen steder før. Det er vel forventet at en skal få en blødning under spraybruk? Er det flere som har hatt lignende kanskje? Håper på en bedre start imorgen;)
fjoggy Skrevet 16. august 2010 Forfatter #43 Skrevet 16. august 2010 Heihei! Hvordan går d med dere? Enda en uke nærmere:-) Sprayer som en gal!! Rimelig vanskelig å ha med å gjøre for tiden:-) Menmen, d er vell bare litt av sjarmen d!? Om en uke er d sprøytestart for meg.. Ha en fin uke alle sammen!!
Pia76.. Skrevet 16. august 2010 #44 Skrevet 16. august 2010 Heisann,,da er jeg her igjen. Arti å se att vi er så mange på denne tråden:D Jeg har startet med sprayen,,,sprøytestart er 25aug, ul 3 sep. Går bra foreløbig her ja,,men trøtt dagen lang.
Solformørkelse Skrevet 16. august 2010 #45 Skrevet 16. august 2010 hei! Jeg er veldig trøtt og litt ør i hodet, men ellers går der bra vil jeg si. Er rimelig lei den sprayen, tidlig opp og sent i seng. Men håååper det er verdt det;) Har jeg forresten spurt hvilke kl slett dere tar den på?
fjoggy Skrevet 17. august 2010 Forfatter #46 Skrevet 17. august 2010 Hei! Godt vi har hverandre å støtte oss på :-) Skal også på ul 3 sept (åhh la tiden fly avgårde!!!!) Må ærlig innrømme at jeg har trixet litt med spray-tidene, må fremskynde litt av og til.. Tror ikke d er så farlig, gjorde d sist gang også. Mn sprayer 8-15-22, el 7-14-21 (kanon festlig med alarm på i helgene for å fyre av n spray:-) ). Kjenner også at jeg er litt trøtt, siste gangene har jeg også hatt litt hodeverk, men hva gjør vi vell ikke? :-) Gleder mg til å komme igang med sprøytene, er liksom enda ett skritt nærmere da! Ha en fin dag !!
Solformørkelse Skrevet 17. august 2010 #47 Skrevet 17. august 2010 jeg har prøvd å holde meg til 8-16-23. Men jeg er blitt et kveldstrøtt menneske så jeg må av og til spraye litt før. Jeg skla på UL 2 september. Blir spennende;). Det beste hadde vært om noen kunne sette de sprøytene på meg...(pyse hehe)
Solformørkelse Skrevet 17. august 2010 #48 Skrevet 17. august 2010 slik jeg forstår det har jeg en blødning i vente, denne er enda ikke kommet. Når pleier den å dukke opp?
fjoggy Skrevet 18. august 2010 Forfatter #49 Skrevet 18. august 2010 Hihi, jeg og var litt smånervøs for de sprøytene første gang, fikk mannen til å gjøre det de første gangene, så fixet jeg d selv!! NUll problem d der:-) Jeg fikk blødning på dag 3 el 4 etter spraystart, tror d var ganske samme tid som jeg fikk den sist gang også!? Men det er nok ganske individuelt d der også!? Er jammen ikke ofte en går og venter og håper på at tanta skal melde sin ankomst:-) Håper d blir den siste gang på lenge, lenge, leeeeenge!!
Solformørkelse Skrevet 18. august 2010 #50 Skrevet 18. august 2010 min mann ville ikke stikke meg hvertfall..hehe..han kunne stikke seg selv, men ikke andre Jeg jobber med å stikke folk hver dag, men er en pyse når det kommer til meg selv:) Søren visst tanta skal forsinke dette forsøket!! Den kan no for en gang skyld komme når den er ønsket og. jaja, har noen dager igjen enda.. vente vente vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå