Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og takk for d!! Har n del smerter enda, men kan ikke sammenlignes med de eg hadde i helgen!!! Jeg er vel på rd 5, satt inn på torsdag. Så nå er d forhåpentligvis festet seg, og d bør bare holde seg der i 9mnd (iallefall nå når d har laget så mye krøll for mamman sin allerede:-) ) De på klinikken sa at d lovet godt at jeg var så overstimmulert.. D e hadde gode erfaringer med d mtp at d var bllitt så mye som d ble i helgen (håpet at d var pga at egget hadde festet seg) Jajaj vi får bare håpe og krysse alt d som krysses kan!! D blir ikke mye tid til d.. Er jo så trøtt, vil bare sove hele tiden;-)

Hvordan går d med deg da? Kjenner etter alt som er av symptomer , tenker og grubbler!? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er vel det rugetiden består av..hehe.. Er vel litt tidlig å begynner å "kjenne" noe på dag 1:)

Men er litt stresset over hva jeg kan gjøre og ikke gjøre.. Men vi skal jo leve "normalt" :) Ellers føler jeg meg ikke så verst. Er veldig trøtt.

Skrevet

God morgen alle sammen!! Hvordan går d med dere?

Nå er jeg på rd 6.. Kjenner mye (som jeg inderlig håper er symptom og ikke biv.på cyclogesten el overstimulering!!): murringer i magen, stikkinger nesderst i magen, jeg som aldri går på "nr2", gjør "det" hver dag,vont i korsryggen, trøtt, tisser hele tiden (hver 2.time på natta) og puppene var plutselig foranda i går kveld ( brystvortene mye mørkere og "ruglete") tyngre og større. Temp er jo et kapittel for seg selv (stakkars mannen min!!) X fingrene for at dette må gå i box denne gangen!! Nett nå har jeg veldig stor tro på at d er min tur;-)

Masse babystøv til alle sammen!!!

Skrevet

God morgen fjoggy:o)

I dag er jeg på rd 5, er en dag etter deg:)

Har ikke noe særlig symptomer på hverken det ene eller det andre, annet enn litt ømme bryster- brystvorta er blitt litt større og hoven.

Ellers i magen, så har jeg innimellom litt vondt men det kjennes mest ut som disse endo cystene mine som presser litt. (Har 3 stk på ene eggstokken og 1 (6,7x7,8cm) på andre eggstokken, så det er vel ikke rart at jeg kjenner de godt.)

Håper bare så inderlig at det ikke vil ha noen negativ innvirkning på resultatet.

Ser at det er mange som får litt rosa aktig crinone rester etter hvert i rugingen, når er det 'normalt' at det vil komme?

Hvor mange rd går det før dere andre tar den første testen?

T

Skrevet

Hei!

Her går det i grunn bare bra. Merker ikke så mye, men det er vel ikke forventet på rd 2 :). Er bare så utrolig spent på resultatet.

Vet ikke om det er noen fasit på når det er normalt at crinone rester blir rosa aktig, kan tenke meg at det er individuellt etter hvor mye kroppen tar opp.

Skrevet

Da er det 14 dager siden jeg satt inn mitt første egg i Porsgrunn, og herlighet som jeg gruet meg til testen.. Kjente hjertet galloperte hver gang jeg tenkte på det i går, og i dag tidlig var det ikke noe bedre. Men svaret var positivt! Så glad, men fortsatt litt uten forståelse.... Skjønner det ikke helt... Vi har prøvd i så mange år,og jeg har aldri vært gravid. Så på første forsøk med IVF sitter den!!! Hipp hurra!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Jeg er på RD 3, dagene går altfor sent. Håper jeg og får en positiv overraskelse:)

Skrevet

Lykkefeen: Gratulere så masse ja. Innmari skøy å høre:=))))))))

Håper alle her får positive tester etterhvert:=))))

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Her nærmer den grufulle RD9 dagen seg, da fikk jeg mens sist.

Jeg har i grunn ikke kjent så mye de siste dagene, men nå føler jeg at mensmurringene tar seg litt opp..afff. Slitsomt dette her.

Skrevet

Da var d over for vår del ;-(

Testet negativt i dag, rugedag 12, men ingen mens enda.. Fatter ikke at det er sant!? Var så sikker på at d var vår tur denne gangen!! Føler at alt var så annerledes. Har grene i 3 timer nå og føler meg helt gåen ;-(

Krysser fingrene for at dere andre er heldigere enn oss denne måneden ;-)

Skrevet

Da var d over for vår del;-(

Testet negativt i dag på rugedag 12, men ingen mens enda.. Faen, kan bare ikke forstå d!? Var så sikker på at dette var vår måned, hadde så god tro på at spira satt.. Alt føltes så annerledes denne gangen.. Åhh føler alt er så urettferdig.. Er helt gåen nå og har ikke flere tårer igjen ;-(

Krysser fingrene for alle dere andre og håper at dere er heldigere enn oss denne måneden!!!

Skrevet

så utrolig leit fjoggy..Det er ingen god følelse.

Men håpet er vel ikke helt ute før mensen kommer??

Skrevet

Fjoggy: Har du tatt ny test? Rugedag 12 kan jo være for tidlig. Hørt flere som har testet negativt da,,å fått positivt på dag 14/15.

Jeg testet positivt idag. Fikk opp en svak strek. Skal ta ny test om noen dager. HÅPER att alt er som det skal være. Å att testen gir sterkere utslag da.

Skrevet

Gratulerer Pia, hvilken RD er du på da?

Det kan se ut som løpet er kjørt her. (nok en gang)..

Skrevet

Jeg er på dag 15 idag.

Solformørkelse: Har du fått mensen? Ellers så må du ikke gi opp enda nei

Skrevet

har vel ikke direkte fått mensen ennå. Men spotter og det er litt blod på crinone pinnen. Mer vondt i magen idag og hodepine....

Skrevet

Nei å nei Solformørkelse.. Håper virkelig d bare er falsk alarm!! D er n grusom tid dette her!! Vanvittig psykisk påkjenning å gå sånn å vente og vente.. Er så lite n kan gjøre for å påvirke!

Fikk mensen på tirsdag kveld, mn ser ut som om dn gir sg allerede!? Skjønner mg ikke på dette?? Tror kroppen min er helt på villspor. Vondt i hode hver dag, ømme bryst, fryser og svetter om hverandre, våkner hver natt x3, kliss våt av svette( å da mener jg ikke litt våt, mn d renner av hele meg, ikke noe behagelig i det hele tatt) Vet ikke om d er bivirkninger el hva f..d kan være.. Gal blir jg snart iallefall!! Vist ikke så blir iallefall mannen min d;-)

Klarer bare ikke å gi slipp på tanken om at jeg er gravid!! Var så sikker på at d var vår tur denne gangen! 110 % sikker, dumme meg:-)

Til alle dere som har testet positivt el ikke har testet enda: masse lykke til!! Håper virkelig at d går i box for dere!!

Skrevet

Tror nok ikke det er falsk alarm. Økende blødning og økende magesmerter...F¤%%&//#¤ drit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...