Gurine og gulla Skrevet 6. september 2010 #102 Skrevet 6. september 2010 Oj så spennende med innsett i dag da vonk, du får holde oss oppdatert. Lykke til...!!!!!! Jeg var på utak i dag fikk ut 16 egg, ikke så veldig fornøgd med det. hadde vært bedre med færre egg og bedre kvalitet, men desverre ikke noe en kan gjøre noe med. men men gullegget er nok der så da er det ikke så gale Vi må bare ha troen. Lykke til alle sammen.
Solformørkelse Skrevet 6. september 2010 #103 Skrevet 6. september 2010 kan hende at alle 16 har god kvalitet. Satser på det. Jeg kunne virkelig ønske at jeg fikk noen på frys, men når jeg ikke har så gode egg så er det vel for mye å håpe på... Kjenner jeg har vondt flere steder på magen etter alle stikkene. Det har vært en lang stikkeperiode dette. Et det flere som er litt øm på magen?
vonk Skrevet 6. september 2010 #104 Skrevet 6. september 2010 Det ble satt inn to egg, og ingen av de 11 på frys! Kvaliteten var ikke bra nok. Fikk satt inn et 7 delt og et 6 delt egg! Kvaliteten var vist ikke helt 100 på det syvdelte og vi fikk derfor velge om vi ville ha inn et til! Så nå blir jeg ruger på to! Er så spennende! Håper de 14 neste dagene går fort og at jeg får et positivt resultat!
Pia76.. Skrevet 6. september 2010 #105 Skrevet 6. september 2010 Hei:D På fredag var jeg på ul,,,4 egg i rett størrelse,,noen små. Hadde egguttak idag,,,fikk ut 8 egg. Blir nervepirrende å vente på telefonen imårrå. HÅPER på mange befrukta egg. Vonk: gratulere som ruger. HÅPER vi ALLE lykkes denne gangen:=))
vonk Skrevet 6. september 2010 #106 Skrevet 6. september 2010 Krysset fingrene for deg pia76! Håper du får en positiv og hyggelig telefon imårå!
Pia76.. Skrevet 7. september 2010 #107 Skrevet 7. september 2010 Det hjalp att du krysset fingrene for meg vonk. Fikk telefon no,,,5 egg er befruktet. Da jeg dro igår hadde de talt til 8 egg,,no sa de 10 tilsammen. Så da blir det innsetting imårrå
Solformørkelse Skrevet 7. september 2010 #108 Skrevet 7. september 2010 Hvor stort skal egget være for at det er grei nok størrelse? Gratulerer til dere begge. spennende.
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 7. september 2010 #109 Skrevet 7. september 2010 Hei hei alle sammen igjen:) Da har jeg hatt uttak i går, fikk ut hele 28 egg:)))) Det samme fikk jeg ut første gangen jeg hadde uttak. I dag var det 15 egg som hadde blitt befruktet, torsdag skal eggene gentestes og forhåpentlig vis sette inn to egg på fredag dersom det er noen igjen da:))
Pia76.. Skrevet 7. september 2010 #110 Skrevet 7. september 2010 Solformørkelse: Jeg får aldri med meg alle tallene de nevner opp. Men den på 9 skulle iallefall få vokse litt mere. Kanskje noen andre her husker? ♥♥Bea♥♥PGD 2010?: 15 befruktede egg,,,det var jo MASSE. Ønsker deg masse lykke til på fredag:=)))))))
fjoggy Skrevet 8. september 2010 Forfatter #111 Skrevet 8. september 2010 Hei! Duådu så spennende d er å lese her inne om dagene.. D skjer virkelig mye på denne linken nå;-) Er jo så nervepirrende tid dette her.. Var på egguthent i går, fikk ut 15 stk. Var veldig avslappa i fht egguth.for d gikk så greit sist gang.. Men fy f..jeg har aldri vært med på lignende, ikke noe av smertestillende/morfin el lok.bedøvelse hjalp. Itillegg fant de ikke "liv" hos svømmere t samboer. Måtte tilbake for å hente på nytt, måtte ligge i flere timer å vente før vi fikk bekreftelse på at d var liv.. Føltes som en evighet!! Iallefall: i dag kom tlf: 6 befrukta egg:-) Kjempe letta og glad!! Håper virkelig d utvikler seg som d skal til i morgen:-) Ønsker dere andre masse lykke til i denne tøffe tiden!!!
Solformørkelse Skrevet 8. september 2010 #112 Skrevet 8. september 2010 Huff, det høres ut som et mareritt..!! Det var jo positivt at det va 6 befruktede egg:) Hva som utløste at ikke smertestillende hjelp da? Lykke til.
Pia76.. Skrevet 8. september 2010 #113 Skrevet 8. september 2010 Da er jeg ruger,,men HUFF kor lei meg jeg ble idag. Bare 1 av eggene klarte seg. Dette er jo mitt tredje å siste ferskforsøk......min 7 innsetting. Tung denne prosessen,,,men får vel håpe att alle gode ting er 7?? Lykke til dere andre.
fjoggy Skrevet 8. september 2010 Forfatter #114 Skrevet 8. september 2010 Selvfølgelig er alle gode ting 7 ;-) Skjønner at du skulle ønske at du fikk flere egg..Er ikke kvantiteten men kvaliteten som gjelder!! Dette ene egget, d er jo gullegget:-) Solformørkelse: jeg vet ikke hvorfor, men generelt så har smertestillende liten effekt på meg. De som jobbet der kunne ikke skjønne noe de heller, jeg fikk stor dose, og har en veldig liten kropp.. Har vært skikkelig dårlig i dag også, mn føler d begynner å gi litt slipp nå... Skal være veldig glad i morgen em da er d forhåpentligvis bare vellstand og jeg er RUGER ;-) Det er ikke mangen dagene til d er din tur heller nå.. Lykke til til alle!!!
fjoggy Skrevet 9. september 2010 Forfatter #115 Skrevet 9. september 2010 Endelig... Da er jeg ruger igjen:-) fikk satt inn et 4delt egg, og forhåpentligvis 2 på frys. Kunne ikke sette inn 2 pga overstimulert;-( Mn d jeg fikk inn, skulle vist nok være bra!! Så da satser jeg på at gullegget er på plass i rugekassa og at formen kommer seg betrakteli neste dagene;-) Lykkelig anyway!!!! Go helg til alle rugere og strax-rugere!!
Solformørkelse Skrevet 9. september 2010 #116 Skrevet 9. september 2010 spennende! Lykke til:) Imorgen skal mine egg ut. HÅPER det er noen gode egg der.
jons_gravid Skrevet 10. september 2010 #117 Skrevet 10. september 2010 Oi, her skjer det ting ser jeg, mange som er ferdige med uttak og innsett, gratulerer alle rugere! Skal på ul i dag, spent på om det ser bra ut og om det blir uttak rett over helgen. Har gått ni dager på Gona-F så håper i kveld evt er siste sprøytedag.
Solformørkelse Skrevet 10. september 2010 #118 Skrevet 10. september 2010 Da var mine 11 egg ute. Så nå får jeg bare vente i spenning.
fjoggy Skrevet 11. september 2010 Forfatter #119 Skrevet 11. september 2010 Krysser fingrene for at det iallefall er 1 gullegg ( om ikke 11:-) ). Ønsker deg en god og avslappende helg!
Solformørkelse Skrevet 11. september 2010 #120 Skrevet 11. september 2010 så langt er 3 befruktet. Var bare 5 egg som var modne. Så langt et det et bedre resultat enn sist..Krysser fingre og tær!!
Gjest Skrevet 13. september 2010 #121 Skrevet 13. september 2010 Hei mamsen=) Eg har gått på progynova siden torsdag,skal på ultralyd på fredag,er også veldig spent på om egget klarer opptiningen,vi har bare 1 på frys.Har hatt 1 tin forsøk da hadde vi og bare 1 egg det klarte opptiningen men festet seg ikke. Er dette første tin forsøket ditt?
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 13. september 2010 #122 Skrevet 13. september 2010 oppdatering: 28 egg ut, 15 befruktet, 14 klarte seg til gentestingen, 12 av de hadde genfeil og var syke, de sisste to gulleggene mine er satt inn 10.09 ) Jammen ikke rart at venlig ICSI ikke ville fungert for oss når så mange var syke. Nå krysser vi fingrene for oss alle<3
Solformørkelse Skrevet 13. september 2010 #123 Skrevet 13. september 2010 nei, det er ikke rart da. Jeg har satt inn 2 egg i dag. Ett 4 celler og ett 6-7 celler. Så nå er det en spennende tid:)
fjoggy Skrevet 13. september 2010 Forfatter #124 Skrevet 13. september 2010 Åyyåyy spenende med eggene deres! Får virkelig håpe at det er "gullegg" :-) Jeg for min del har hatt n helvetes helg, har lege strak, n oppblåst og meget smertefull mage ogsåg ut som jeg var 7 mnd på veg, vondt i hodet, vansker med å puste og la på meg 3 kg på 4 dager;-( Måtte i hu og hast til Hausken på tapping av væske og intravenøstilførsel.. Ikke særlig høy i hatten nei!! Føler meg heldigvis n god del bedre nå :-) F.. hvorfor skal alt være så f..vanskelig alltid? Syns veldig synd i meg selv nå ja:-) Mnmn nå må d vell gå rette vegen!? Jodå, seff skal d d :-) Masse lykke til til dere andre også!! Nå fortjener vi gull ;-)
Solformørkelse Skrevet 14. september 2010 #125 Skrevet 14. september 2010 Dette hørtes ikke godt ut fjoggy. GOD bedring. Håper du fort føler deg i fin form. Hvilken RD er du kommet til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå