Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved første uttak fant de en liten edometriose cyste hos meg og. Hun ønsket ikke å punktere den da, men fikk antibiotika i tilfelle hun hadde vært borti.

Men kan desverre lite om edometriose, men regner med legen vet hva han snakker om:)

Når det gjelder sykemelding så er det vel lov å spørre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Slenger meg på her eg og=)Vi skal ha tin forsøk i september,skal begynne på medisiner 11 12 regner eg me,visst ikke tante rød begynner og tulle det til,hehe!Dette er 4 innsett.Håper alt går bra og at mange får spire i magen,lykke lykke til folkens!!

Skrevet

huff..da er min kjære mann blitt syk. Feber og tett i nesen. Dette reduserer vel kvaliteten på gutta. Eller?

Etter planen blir det vel egguttak neste uke..

Skrevet

Å så kjedelig da.. har også hørt at det kan påvirke cellene... håper vi tar feil der.

Jeg var på første ul i går, får ikke utak før tidligest på mandag sa de. Er så kjedelig å gå vente, men må innrømme at det er godt med noen ekstra fridager da. siden jeg bor så langt unna så får jeg sykemelding helt til vi er ferdig med insettet. Får bare bruke fridagen på å shoppe og slappe av.

Hvor langt er dere andre kommet i prosessen da?

Er så spennende å følge med på dere:)

Klem fra Gurine.

Skrevet

ja, det er litt kjipt. Har nok å tenke på om jeg ikke skal bekymre meg for det og..

Jeg er kommet på sprøytedag 8 idag. skal på første UL imorgen. Er det 2 ultralyder ved langt regime og?

Ja du må nyte fridagene:)

Skrevet

Hei!

Jaja jenter, no er d spennende tider..

Er på sprøytedag 9, og 1.ul i morgen.. Sist gang måtte jeg ha 3 ul før egguthenting, håper ikke jeg må ha så mangen denne gang!!De siste dagene har jeg kjent mye i eggstokkene, mn i dag kjenner jeg vist ingenting.. Kan jo bli gal av mindre:-) H vordan går d med dere?

Solformørkelse: du har vell vært på ul nå? Vist ikke: lykke til:-)

Ha n fin dag alle sammen!

Skrevet

Da har jeg vært på ul nr.2, eggene så fine ut gjennomsnittet var 15mm:)

Har ca 15 egg på høyre siden og 10 egg på venstre siden. Så det har jammen vokst godt siden mandag, da hadde jeg bare ett egg på venstre siden som han klarte å se på grunn av mine endo cyster.

Så nå er jeg jammen lettet.

Venter bare svar fra Stockholm nå, regner med jeg setter min siste gonal f sprøyte på fredag og eggløsningssprøyta på lørdag.

Deretter blir det uthenting mandag og innsetting neste fredag, og da endelig ruger:)

Men det er jammen meg den verste tiden, som ruger syntes jeg.

Bare å gå å vente og kjenne etter tegn og hint. Løpe oftere på toalettet bare for å se om tanta har kommet.

Nei, skulle bare dratt på ferie den tiden og bare tenkt på sol og varme:)

*drømmer seg bort nå*

:)

Masse lykke til i morgen fjoggy, håper du også kommer med gode nyheter etter ul:)

Skrevet

Takk "solformørkelse" skal nyte tiden godt... Vet ikke m det er 2 ul ved langt regime.

Oj "Bea" det var mange egg:) Blir spennende å se hvordan det går. Håper det blir mange gode egg da:)

Rekner med det blir utak på meg også på mandag, får vite det sikkert i morgen, da er det ny ul.

Skrevet

Hei... Hiver meg på her jeg også...

Jeg er i gang med mitt første IVF ved Porsgrunn , og har i dag satt inn ett egg.... Tok ut 8 stk på tirsdag, og fikk 6 befruktede egg.. Så nå har jeg 5 fryst og ett insatt.

Kommer til å bli utrolig spennende dette, og 14 dager kommer til å gå sent!!!! Men men....

Skrevet

da var første UL unnagjort og det var ikke veldig bra nei. Hadde 4 store egg og resten var altfor små. Så nå har jeg startet med gonal.f i tillegg til menopur. Skal på ny UL på mandag. Krysser fingrer og tær!

Hvordan gikk det på UL med deg Fjoggy?

Skrevet

Det er så kjekt når vi kan følge hverandre!

Jeg hadde ul på tirsdag og det så greit ut! Et par store (18) og en del rett under. I morgen er det uttak så er veldig spent på hvor mange vi får ut,og hvor mange som er bra på mandag!!! Vi lurer litt på om vi vil sette inn to egg,for å øke sjansen! Hva tenker dere damer om dette?

Skrevet

Får man velge selv om man vil ha to egg? Trodde deg var legen som avgjorde.

Jeg har hvertfall et stort ønske om to egg neste gang, siden jeg ikke har så god kvalitet.

Skrevet

Tror nok ikke vi får velge,men vi kan spørre! Gynokologen min sa at hvis jeg ville ha to så satte de inn to. Men vet litt lite om risikoen me tanke på tvillinger! Jeg har gode egg men de fester seg aldri! Så me to er d jo lov å håpe at et fester seg!

Skrevet

Ingen hyggelig lesing Solformørkelse:-( Håper virkelig at d neste dagene med mer medisin gjør underverk:-)

Godt vi er så mange som kan backe hverandre opp her! D hjelper!!

Jeg skal på ul i morgen, sprøytedag 11. Har vært optimist, helt til i dag..

Jeg har også ønske om å sette inn 2 egg dersom d e mulig!!

Nå e d meg, sofaen og n hel pose sørlandschips, kvalitetstid!!!

Lykkeønsker til dere alle!

Skrevet

Lykke til imorgen du må fortsette å være optimist:)

Skrevet

Glad!! D blei n opptur, hadde belaget mg på 2 xtra ul (måtte d sist gang), istedenfor blir d egguthenting allerede på tirsdag!! Wow, utrulig at jeg kan være litt heldig av og til:-) Alt såg veldig fint ut, så nå krysser jeg armer, tarmer og bein!! D gjør jeg forresten for oss alle!!

Ønsker dere alle n fin helg!

Skrevet

så kjekt å høre. Håper jeg får noen gode nyheter på mandag, føler det skjer noe i eggstokkene (kan hende bare et et håp)

Lykke til på tirsdag og riktig god helg.

Skrevet

Spennende å lese! Så kjekt du fikk uthenging før forventet!

Jeg hadde uthent i dag,11 egg så temmelig fornøyd! Håpe bare det blir mange som deler seg bra til mandag, og gullegget blir satt inn :)

Skrevet

Ser man d ja.. D er bra!! Da håper jeg at mandag blir n gledens dag for dere begge to:-)

Jeg kjenner mye i eggstokkene til tider, får helt fnatt dersom d går n stund uten at jeg kjenner noe og tenker d verste..Siste spray og sprøytedag, imorgen er d eggl.sprøyte.. Åhh, tenk om en uke er vi forhåpentligvis lykklige rugere;-) Det er jo bare helt fantastisk (mn huttemegtu for n nervepirrende tid..) Ha en fortsatt god helg!!

Skrevet

Da nærmer mandag seg med stormskritt!! Håper jeg og blir en ruger neste uke.

Kjenner jeg er litt øm på noen av stikkene på magen, lett rød på det ene. Men det følger vel med?

Håper alle har hatt en fin helg;)

Skrevet

Ja mandagen kommer kjempe fort nå! Jeg er så spent! Lurer på hvor mange egg som ble befruktet av de 11 vi fikk ut. Gleder meg til å bli ruger,selv om de 14 dagene er de lengste som finnes!

Skrevet

Hei.

Så det var derfor jeg ikke fant noen med uttak i uke 37, alle var samlet under september :o)

Er igang med sparying og Gonal-F, blir sjette sprøyta i kveld. Skal på kontroll på fredag (10/9), håper da at alt ser greit ut og at uttak blir tidlig neste uke.

Har to barn fra forsøk på Riksen så nå er vi igang med forsøk på IVF-klinikken OSLO (gamle Volvat) for å prøve på nr 3.

Kjenner jeg er akkurat like oppspilt og nervøs nå som de foregående rundene, og tenker på forsøket non-stop hele døgnet...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

God morgen! Jaja så var mandagen her da.. Tenker dere har sommerfugler i magen nå ja!? Håper virkelig at dere får en kjempe fin dag med masse positive og oppløftende beskjeder, d fortjener dere!!

Jeg satt eggl.sprøyte i går, og er kjempe spent.. Egg uthent i morgen! Kjenner jeg er skikkelig urolig i magen, nesten sånn "xamensnerver" ;-) Ikke bare på mine, mn også på deres vegner! Måtte dette bli måneden da d klaffer for oss alle :-) Skal på akup i kveld, håper og tror at d kan være nyttig :-) Hadde noen sagt at d kunne være bra å spise gråstein så hadde jeg vell gnagd i meg n 6 eller 7 stykker også ;-)

Lykke til og hold oss oppdatert!!!

Skrevet

sånn. da var det unnagjort. Jeg skal ha egguttak på fredag, er det ikke veldig nervepirrende å vente en hel helg på eggene??

Jeg hadde ikke så mange egg som sist, men de var større. Men jeg har no lært at det ikke et antall egg, men kvalitet:) Så da er det bare å vente..

Skrevet

Det er helt forferdelig å måtte vente en hel helg! Og denne gangen fikk vi heller ingen telefon fra sykehuset om hvor mange som var befruktet! Så lenge alt var ok så ringte de ikke! Så er veldig spent foran innsett i ettermiddag.

Du har rett i at det er kvaliteten som teller! Vi trenger bare et gullegg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...