Gå til innhold

Noen som har vært i Kalithea- Rhodos?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært flere ganger på Rhodos, men vi har bodd i Lardos-området på et hotell som heter St James (eller kanskje bare James nå?) -- det anbefaler jeg til alle som gidder å høre på, det er knallflott!

Men uansett er Rhodos kjempefint, sikkert helt topp uansett hvor på Rhodos dere er - men enda bedre siden dere er litt utenfor byen, jeg har hørt at det kan bli litt vel trangt om plassen på stranden der :)

God tur!!!

Jeg har ikke vært der, men drømmer om å reise dit.. Har imidlertid bror og svigerinne med små barn som har vært der på Sunwing resort Kallithea, og de var kjempefornøyde. Utrolig flott plass med mange bassenger. De var veldig fornøyde med leiligheten de hadde der.

Så hadde jeg hatt muligheten hadde jeg reist dit, uten tvil! Tror 5 åringen vil storkose seg der! ;)

God tur! ;)

ja jeg var der ifjor med min 4 åring. Vi bodde på barneanlegg via startour, vi såg byen fra dette barneanlegget det var vel ca. 5 km dit men vi besøkte det ikke.

Glimrende barneanlegg med tre områder vi kunne gå å bade i tillegg var det kort vei til stranden, men den benyttet vi oss ikke av. Utenfor barneanlegget var det en handlegate og sightseeing tog som vi tok rundt i området.

Noe mer enn det var det ikke å skryte av. Men vi hadde nok med å bade og slappe av. Angret litt på at jeg ikke hadde med trille, for min 4 åring gidder ikke å gå + at grekerne kjører som villmenn så det var litt ekkelt hvis min 4 åring vimset avgårde.

Kort vei til flyplassen fra hotellet!

varmt og godt og sol hele uka.

ville reist dit igjen.

Jeg har jobbet på Rhodos mange år, både i rhodos by, kalithea og trianda. I kalithea er det eneste som er å se selve hotellet. Ellers er det bare en vei og noen jorder. Veldig få restauranter og butikker, og gjerne langt å gå dit. Er hotellet bra (sunwing er vel det eneste jeg ville ha bodd på) så kan man jo bare holde seg der og ta taxi til rhodos by og rundt omkring. Jeg ville ikke bodd i rhodos by med barn. Kvaliteten på hotellene er dårligere (mindre for pengene) og er kjekkere for barn utenfor byen. Jeg ville nok aller helst bodd i trianda! Det er et større sentrum med flere restauranter, cafeer, butikker og flere hoteller. Det er også flere severdigheter i området, og kortere å ta taxi til alt. Der er det en liten landsby som er koselig å gå i.

Ååååå... jeg vil tilbake!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...