Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å bli gravid. Har vel prøvd i 3 mnd nå. uten hell. Har hatt eggløsning hver dag denne mnd.Tar eggløsning test hver dag. Er det noen som har hatt det samme som meg? Tok ut p stav for ca 3.5 mnd siden.Lurer på om jeg skal gå til gynokolog men utsetter det i det lengste.Har tatt gravid test den var neg er 9 dager siden :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer 1 : Du har bare prøvd i 3 mnd.. Det er helt normalt å bruke opp til ett år på å bli gravid...

Nummer 2: Du kan umulig ha eggløsning hver eneste dag, sikker på at du bruker testene rett?

Nummer 3: Du har tatt ut p-stav for bare et par mnd siden, det kan ta tid å få igang syklusen igjen...

Nummer 4 : Ser i et annet innlegg at du er 45 år gammel - det er jo på grensen til alderen som i det hele tatt er mulig å bli gravid i..

Mitt råd til deg : ta kontakt med lege/gynekolog og få fastlått om du virkelig har eggløsning (dog neppe hver dag) og hva sjansene dine er til å bli gravid i forhold til alder og hormonnivå.. Det andre er - stress ned - stress hjelper ihvertfall ikke til å bli gravid selv om jeg selvsagt skjønner at du stresser i forhold til at du faktisk er 45 år og det er få 45 åringer som blir gravide på naturlig vis.. Ønsker deg lykke til og håper det blir en nr 6 på dere slik du ønsker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...