Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. juni 2010 #1 Skrevet 27. juni 2010 vi hadde sex i går å etter det begynte jeg å blø litt friskt blo, jeg tenkte da selvfølgelig at dette var en rift og at det ville gji seg. men i hele natt og fortsatt enda har jeg hatt mye slimlig blod. jeg er foresten i uke 35. har slitt mye med modningsrier de siste dagene så lure rnå på om dere tror at dette kansje kan være deler av slimproppen? skal jeg bare latt det ligge å se om det kommer rier, eller bør jeg kontakte føden?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juni 2010 #2 Skrevet 27. juni 2010 Er nok slimproppen, men synes du skal ringe føden med en gang. Du skal ALLTID kontakte dem ved blødning. Hadde selv en liten blødning i uke 36+1 og fikk beskjed om at dette var en tegningsblødning siden den var liten. Slapp å komme inn. Men ring du!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2010 takk for svar. har vært vekke i hele dag så har ikke sett svaret før nå, det har gidd seg nå så jeg ringer ikke nå, men da vet jeg det til neste gang, vist det begynner igjen så ringer jeg med en gang. er det noe forhåndsregeler jeg bør ta itilfelle det er slimproppen da, ikke bade å slike ting? så man skal ringe ved blødning selv om man tror det er pga en rift? føler de bare syns man er hysterisk oppe på kvinneklinikken.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Har fått beskjed om å alltid ringe. Hvist ikke det var veeeldig seigt slim blandet med blodet, var det nok ikke den, men kan ha vært rift eller tegneblødning, men den er jo veldig sparsommelig da!. Jeg fikk beskjed om å ikke bade av legen 3-4 uker før termin, men de sier veldig forskjellig. Hør med din lege/jordmor du!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2010 takk for svar, skal til legen om ca 2 uker så skal nevne det;) det var veldig seigt, minnet litt om slimproppen(husker jo den fra vesla) bare at det kom mye mindre nå enn det gjorde da slimproppen gikk med henne. skal høre med legen ang bading, vi skal jo på hytten når jeg går ut i permisjon å hadde jo vært greit å kunne kjølt seg ned hvertfall men kan man ikke så kan man ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå