Gå til innhold

Da var det lille nurket kommet til verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en slitsom helg med mye kynnere dro jeg ned til jordmor på mandag og hu fikk dratt litt i livmorstappen. Fikk så beskjed om å kjøpe klyster og ha litt sex iløpet av dagen så kunne det hende det skjedde noe.

Og gjorde alt som jeg ble fortalt og fikk noen kraftige kynnere på ettermiddagen. På kvelden tok jeg en varm dusj og og etter det fikk jeg noen skikkelige gode tak. Men siden jeg gjorde det samme med førstemann og opplevde å bli sendt hjem fra sykehuset, vr jeg sta og bestemt på at det ikke skulle skje igjen så jeg satt med hvite knoker på verandaen helt til det var halv annet minutt mellom veene. Kl 23.00 reiste vi opp og fikk undersøkelsesrom med en gang.lå der i en halvtime med belter og fikk vite at jeg hadde 3-4 cm åpning. Etter det fikk vi fødestue og rett etter jeg kom inn på rommet fikk jeg to syke veer og da gikk vannet. Jordmora og mannen min fikk kledd av meg i en fart og satt meg i senga. Hu sjekka åpninga mi en gang til og hadde da 6 cm åpning. Jeg spurte så fint om jeg kunne få noe for smertene og det eneste jeg kunne få var lystgass, noe anna var for seint. Jeg takka for det og hu gikk rundt senga for å sette den på. Akkurat da fikk jeg en pressve, og sa ifra og hu sa at jeg kunne forsiktig presse.Jeg prøvde å la vær, men etter det første presset tok det bare noen sekunder før neste kom. Jeg sa ifra at jeg ikke klarte å holde igjen, så hu snudde seg og kikka på meg og skjønte at dette gikk litt for fort. Så hu fikk mannen min til å dra i snora så det skulle komme en jormor til inn og løp rundt senga igjen. imens dette skjedde (bare på noen sekunder) pressa jeg uten at jeg klarte å stoppe,og på det presset kom sønnen vår :):):) Jordmor var så sjokka og overraska at alt hu klarte å si var: Så flink du er!!!.Sønnen var kom 23.48 og var helt perfekt. Med bare 6 cm åpning måtte jeg kun sy et pyntesting :) Så alt gikk fort og veldig greit, skal ikke klage på det. 50 min og over var det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp og wow på samme tid; det gikk fort! Gratulerer så mye med gutten :-)

Skrevet

Gurimalla, som å høre min første fødsel bare at jeg måtte sy en hel haug, auau.....!!! Gratulerer så masse med gutten din. Klem.

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...