Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 det eneste en graviditetestest måler, er HCG nivået ditt (hormoner som tilsier graviditet) så alkohol vil ikke ha noen innvirkning
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #6 Skrevet 27. juni 2010 Nei. Men hvorfor drakk du alkohol i går om du mistenker at du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #7 Skrevet 27. juni 2010 takk for svar,,har kjempedårlig samvittighet, men var først i morges jeg kom på at det begynte å bli alt for lenge siden mensen skulle kommet, men håper nesten jeg ikke er gravid siden jeg drakk i går,...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #8 Skrevet 27. juni 2010 du, det går nok mest sannsynlig veldig bra mange som har gått i samme fella. babyen har det nok finfint! grattis med baby!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #10 Skrevet 27. juni 2010 takk for støttende svar...drikker veldig sjeldent og var ikke mye alkohol jeg drakk....burde kanskje gått opp for meg litt tidligere at jeg var sein.. ...testen var POSITIV =)...jippi...så da kommer det en lillesøster eller lillebror i hus om noen måneder...sitter her med verdens største smil og klarer ikke vente til samboeren min kommer hjem så jeg kan fortelle nyheten
Cat.68 Skrevet 27. juni 2010 #11 Skrevet 27. juni 2010 Grattis, Du skal se det går bra .Er så utrulig mange som ikke vet dem er gravide og har hatt seg en fest.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #14 Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer!!! Det går nok bra i forhold til alkoholen, i de første ukene deler du ikke blod med babyen. Jeg drakk også før jeg var klar over at jeg var gravid, men ikke en dråpe etter positiv test. Gikk helt fint
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #15 Skrevet 27. juni 2010 takk for svar alle sammen..krysser fingrene for at det går bra..hvertfall null mer alkohol på mange mnd på meg nå =) gleder meg til å fortelle det til gubben...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2010 #16 Skrevet 27. juni 2010 Du trenger ikke å bekymre deg for at du har drukket alkohol når du var gravid. Jeg drakk veldig ofte og var russ. I midten av juni fant jeg ut at jeg var gravid, og da var jeg 14 uker på vei. Jeg delte min bekymring om all drikkingen til legen min, men han var mer bekymret over at jeg hadde gått på p-piller hele tiden og vært gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå