Gå til innhold

Hvilken vogn har du valgt??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt samme som lilly81: Emmaljunga City Cross med Quadrolift. Min er i cream leather fra Celebration collection.

Gleder meg masse til å trille gutten vår i denne ja:)

Skrevet

Basson Parma kombivogn. sort med hvite sirkler på :o) (kjøpt på Ringo)

Skrevet

jeg køpte svart simo duo=)

heilt nydelig vogn:d

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo i marineblått, med sportsunderstell :)

Kjøpte den brukt, sparte mye på det! Veldig pent brukt også.

Gleder meg veldig til å begynne å bruke den, tror jeg kommer til å bli kjempefornøyd :)

Til neste baby skal jeg kjøpe heelt ny vogn ;)

Skrevet

Har også kjøpt City Cross med Citybag! Og den er så fin og lett!!

Skrevet

bebe confort high trek, sportsvognen i en litt lys blå farge og baggen i svart med litt turkis på, helt nydelig vogn :) gleder meg til vi kan hente den!! :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Valget lå egentlig mellom Emmaljunga Mondial eller Edge...etter tiiiimesvis med research.....men så fant jeg Brio Happy Mixed og falt pladask, hehe. Når jeg noen dager senere ble tipset om at den til alt overmål var på tilbud var det ikke så mye mer å tenke på! Enkel, stilren, praktisk, liten som sammenslått og samtidig er det riktig bra kvalitet!!

Vi skal ha svart bagdel og röd sportsdel...gleder meg til å bruke den!!

LYKKE til i jungelen der ute, huff det var slitsomt :-p

Skrevet

Bebe Confort Trophy Air 4 fra forrige gang, Babytravel søskenvogn kjøpt brukt på finn.no og ny Bebe Confort Loola Up sportstrille. Bilstolen vår passer på begge BC-understellene.

Skrevet

City Cross med City Bag her også - og ja, den ER virkelig helt genial og deilig lett å trille (brukte den til storesøster også, og vil absolutt ikke bytte den ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...